تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
 طرح بزرگ گردشگری شهر لار با حضور روسای ادارات و کارشناسان بررسی شد
22 تير 1397   13:49:09 |  شهرستانها > لارستان
طرح بزرگ گردشگری شهر لار با حضور روسای ادارات و کارشناسان بررسی شد

در جلسه ای که روز شنبه 9 تیرماه 97 اعضای شورای اسلامی شهر لار میزبان جمعی از روسای ادارات شهر به منظور بررسی طرح بزرگ فرهنگی گردشگری اقتصادی 38 هکتاری ورودی شهر لار برگزار شد، اعضای شورا، شهردار و معاون شهرداری لار، مدیران ادارات صنعت معدن و تجارت، جهادکشاورزی، توزیع برق، آبفا، مرکز رشد و فناوری ، امور آب و مشاور طرح در سالن جلسات شورای شهر گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این نشست محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار با تاکید بر لزوم ایجاد این مکان گردشگری در ورودی شهر لار؛ هدف دعوت از روسای ادارات در نظرسنجی و ارائه نقطه نظرات در طرح موجود را حائز عنوان کرد. وی اجرای این طرح اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار را به منظور رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی و همچنین ایجاد اشتغال در منطقه و بهبود وضعیت ورودی شهر لار مهم برشمرد.
در ادامه فروتن مشاور طرح، ضمن ارائه طراحی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: استفاده از فضای موجود در زمین ۳۸ هکتاری و توجه به ابعاد مختلف فرهنگی-ورزشی، ایجاد فضاهای اقامتی کوتاه مدت و میان مدت، توجه به مقوله گردشگری و تلاش دولت در این زمینه به منظور ورود بخش خصوصی در مورد کاربری هایی که قابلیت ایجاد فضاهایتفریحی-اقامتی و توسعه گردشگری و همچنینسرمایه گذاری دارند از ابعاد اصلی این طرح مهم دانست.
تهیه برنامه زمان بندی در اجرای پروژه و هدایت سرمایه گذاران در این طرح از دیگر نکاتی بود که مهندس مشاور طرح در جمع اعضای شورا و روسای ادارات بیان کرد.
پس از صحبتهای اعضای شورا درخصوص طرح پیشنهادی و لزوم بررسی بیشتر جزئیات طراحی، روسا و مدیران حاضر در جلسه درحوزه های تخصصی خود به بیان پیشنهادها و نظرات خود پرداخته و نیاز به اقدامات شهرداری در ارائه طرح جامع، لزوم توجه ویژه به معضلات کمبود آب و ایجاد پوشش گیاهان بومی و ایجاد جاذبه برای مردم و مسافران را مورد تاکید قرار دارند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: