تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
️ یک ورزشگاه خیرساز در کلاسِ جهانی در شهر خور گشایش یافت
7 تير 1401   21:55:31 |  شهرستانها > لارستان
️ یک ورزشگاه خیرساز در کلاسِ جهانی در شهر خور گشایش یافت

سمیه شریفی شیفته: مجتمع فرهنگی ورزشی «خور آرنا مرحوم حاج ماشاالله کاروانی» با حضور هزاران نفر از مردم و جمعی از مسئولین، طی مراسمی باشکوه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شورای ورزشی خور، دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ مجموعه ورزشی «فتحعلی آل‌خواجه» خور میزبان جمع زیادی از مردم و مسئولین برای افتتاح مجتمع ورزشی خور آرنا مرحوم حاج ماشاءالله کاروانی بود.
 
این مجتمع دارای چمن مصنوعی با استاندارهای جهانی بوده که به شیوه‌ای نوین نصب گردیده؛ همچنین رختکن مجهز، برج نور، ساختمان اداری و سکوی تماشاگران از دیگر امکانات آن می‌باشد. کاربری اصلی مجتمع، فوتبال ۵ و ۷ نفره آقایان و بانوان خواهد بود. 
 
 در این مراسم قانع به نمایندگی از مردم خور ضمن تقدیر از خیرین، با برشمردن کمبودها و مشکلات موجود در ورزش خور، از مسئولین و دولتمردان درخواست کرد نقش پررنگ‌تری را ایفا نمایند.
 
در ادامه نماینده لارستان، گراش، خنج و اوز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات خیرین در منطقه برای حمایت از ورزش خور مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را برای توسعه ورزش بانوان و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را برای تکمیل رختکن ورزشگاه اختصاص داد.
 
سخنرانی استاد مسعود مقیم، اجرای حرکات نمایشی، آتش بازی و اجرای تئاتر و موسیقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
گفتنی است در این مراسم صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علمای منطقه و جمع زیادی از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: