تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۵۰ گردشگر اروپایی میهمان یک روزه لارستان شدند
18 ارديبهشت 1401   14:20:28 |  شهرستانها > لارستان
۵۰ گردشگر اروپایی میهمان یک روزه لارستان شدند

سمیه شریفی شیفته: یک گروه حدودا ۵۰ نفری از گردشگران اروپایی از کشورهای آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ و سوئیس روز گذشته وارد لارستان شدند.

این تیم گردشگر که در حدود سنی بین ۵۰ تا ۶۰ ساله می باشند تور گردشگری خود را از اروپا آغاز نموده  و به سمت کشورهای خاورمیانه ادامه داده اند. این تیم اخیرا به کشورهای عمان و امارات سفر نموده و بالاخره با ماشین های کاملا مجهز خود وارد ایران شده اند.

قرار است این تیم  توریستی در برخی شهرهای کشور از جمله  شیراز، اصفهان، یزد، تهران و تبریز نیز به بازدید از آثار فرهنگی، هنری، باستانی کشور پرداخته و سپس از مرز ایران وارد کشور ترکیه شوند.

این گروه  در مسیر حرکت خود به شیراز یک شب در لار نیز توقف نمودند و با معرفی چند آثار باستانی و فرهنگی لارستان توسط تنی چند نفر از لارستانی های آشنا به میراث فرهنگی، مقرر شد امروز را به دیدن آثار باستانی لارستان از جمله  بازار قیصریه و آب انبارهای منطقه بپردازند.

همچنین با بیان آثار گسترده تاریخی  و باستانی لارستان(آب انبارها، بازار قیصریه، باغ نشاط و…)، رهبر تیم که اساسا فردی آلمانی نیز بوده  قول داد  که موقعیت لارستان را در برنامه های بعدی تور گردی خود به صورت جداگانه قرار دهد که این امر می تواند به گسترش حوزه توریست لارستان نیز کمک شایانی نماید.

لازم به ذکر است برخی هماهنگی ها در این خصوص توسط آقایان حجتی و تقوی انجام شده و خانم مریم حجتی نیز توضیحاتی در  خصوص آثار باستانی منطقه را به زبان انگلیسی به تیم گردشگر مذکور ارائه نموده است که جای تقدیر و تشکر دارد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: