تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فعالیت مراکزِ واکسیناسیون و خدماتِ جامع سلامتِ لارستان در ایام عید
2 خرداد 1402   18:25:25 |  شهرستانها > لارستان
فعالیت مراکزِ واکسیناسیون و خدماتِ جامع سلامتِ لارستان در ایام عید

نازیلا قیومی لاری: مراکزِ واکسیناسیون و خدماتِ جامع سلامتِ لارستان در ایام عید فعال است.

دکتر حسن فزونی سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت :جهت رفاه حال مردم و عدم ایجاد تاخیر در واکسن، سالن واکسیناسیون شهید باقریه در ایام تعطیلات نوروز نیز فعال است.

وی افزود:همشهریان و مهمانان عزیزی که نوبت واکسنشان فرا رسیده، میتوانند به سالن مراجعه کنند.

وی تصریح کرد:این سالن روزهای ۱ تا ۴ فروردین از ساعت ۸ تا ۱۲ بعدازظهر و همچنین روزهای ۶ تا ۱۱ فروردین از ساعت ۸ تا ۱۳بعداظهر فعال است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: مرکز نمونه گیری کووید نیز در همان محل قبلی واقع در شهرجدید چهار راه راهنمایی ورانندگی ( اورژانس سابق ) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت :درمانگاه علی بن موسی الرضا ع در شهر جدید و درمانگاه صاحب الزمان (عج) در شهر قدیم نیز جهت برنامه مراقبت های کودکان(از جمله واکسیناسیون) و سالمندان و خانم های باردار در نظر گرفته شده است که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ظهر فعال می باشد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: جهت بیماران اورژانس دندانپزشکی نیز مرکز صاحب الزمان ( عج )صبح ها بصورت شیف و عصر ها بصورت انکال فعال خواهد بود.ف

فزونی تاکید کرد:کارشناسان ما در واحد واگیر همه روزه جهت درمان موارد سالک، رسیدگی به موارد حیوان گزیدگی و سایر بیماران مرتبط حضور دارند.

وی افزود:در رابطه با موارد بهداشت محیطی نیز همانگونه که قبلا اشاره شده، کارشناسان کاملا فعال شده اند و در صورتی که گزارشی از طریق سامانه ۱۹۰ ارائه گردد، در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: