تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تقدیر شهردار از اعضای شورای شهر لار
6 مرداد 1401   18:59:57 |  شهرستانها > لارستان
تقدیر شهردار از اعضای شورای شهر لار

خاطره پورشمسی: مراسمی به مناسبت روز شوراها، شهردار لار از اعضای شورای اسلامی این شهر تقدیر کرد.

در این مراسم که جمعی از معاونین و کارشناسان شهرداری حضور داشتند، نواز شریفی لاری شهردار لار ضمن تبریک روز شوراها، گفت: مجموعه شهرداری در کنار مجموعه شورا با همدلی و با تبعیت از سیاستگذاری های شورا در پشبرد اهداف مدیریت شهری در جهت عمران و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

شهردار لار با بیان اینکه در این چندماه مسئولیت به عنوان خدمتگزار همشهریان، با همفکری و حمایت های شورا و تعامل کارکنان، اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده، افزود: اگر نگاه واقع بینانه ای به پیشبرد مجموعه کارهای عمرانی و فرهنگی سطح شهر داشته باشیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که این اقدامات محسوس و ملموس است.

نواز شریفی لاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در تمام برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی که در سطح شهر لار برگزار می شود، بالغ بر ۹۰ درصد از این برنامه ها با مشارکت مجموعه شهرداری و شورا انجام می شود.

در ادامه معاونین و کارشناسان شهرداری حاضر در جلسه مطالبی را در خصوص تسریع در امور شهروندان و همچنین آبادانی بیش از پیش شهر بیان کردند.

سپس اعضای شورا ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب مجموعه شهرداری با شورا، بر همفکری بیش از پیش مجموعه شهرداری و شورا در تحقق اهداف مدیریت شهری تاکید کردند.

در پایان شهردار لار با اهدای هدایایی به رسم یادبود، از اعضای شورای شهر تقدیر کرد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: