تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی فارس به مسافران برای سفر به لارستان
7 ارديبهشت 1401   18:00:50 |  شهرستانها > لارستان
پیشنهاد مدیرکل میراث فرهنگی فارس به مسافران برای سفر به لارستان

خاطره پورشمسی: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: ظرفیت اسکان هتل‌های شهر شیراز برای اقامت گردشگران تکمیل شده و به مسافران توصیه می‌شود دیگر شهرستان‌های استان را برای اسکان و سفر انتخاب کنند.

سید مؤید محسن نژاد افزود: با تجربه‌ای که از حضور گسترده گردشگران در ایام نوروز داشتیم، درصدد هستیم که با ایجاد فضا‌های گردشگری و اقامتی در شهرستان‌های فارس، مسافران را به سمت این شهرستان‌ها هدایت کنیم تا خدمات سفر را از طریق شهرستان‌های مختلف در استان دریافت کنند.

او با بیان این که هدف ما توزیع سفر در سطح استان است، گفت: نباید تنها شیراز را به عنوان مقصد گردشگران در نظر گرفته شود بلکه باید تلاش شود تا شاهد رونق گردشگری در سراسر استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس به جاذبه‌های گردشگری و مراکز اقامتی در شهرستان‌های استان فارس اشاره کرد و افزود: در شمال استان شهر‌های مرودشت، سپیدان، اقلید، بوانات همچنین در جنوب و غرب استان شهر‌های خفر، جهرم، لارستان، لامرد، کازرون، داراب و فیروزآباد شهر‌هایی هستند که آمادگی پذیرش مسافران در طول این ایام را دارند.

محسن نژاد افزود: در مرودشت، لار، لامرد، فسا، داراب، نورآباد ممسنی و دیگر شهرستان‌ها هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، مهمانپذیر و امکانات خوبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: