تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
۳۰ میلیارد تومان سهم شهرستان جویم از بودجه ۱۴۰۱
2 خرداد 1401   14:56:05 |  شهرستانها > جویم
۳۰ میلیارد تومان سهم شهرستان جویم از بودجه ۱۴۰۱

فاطمه خوشرو: سهم اعتبارات عمرانی شهرستان تازه تاسیس جویم استان فارس از بودجه ۱۴۰۱ و از محل منابع مختلف ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام شد.

این میزان اعتبار  در نخستین کمیته برنامه ریزی این شهرستان بین دستگاه های مختلف اجرایی و با اولویت رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم توزیع شد.

فرماندار جویم در این نشست گفت: آنچه بیش از تخصیص اعتبار مهم است، تلاش و پای کار بودن مدیران در حوزه کاری خود است که با توجه به تازه تاسیس بودن شهرستان باید برای جبران عقب ماندگی ها از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

نعمت اله اکبری نژاد تصریح کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت اما به نظر می رسد همین میزان تخصیص اعتبارات به شهرستان و در اولین سال تخیص بودجه مستقل هم قابل توجه است.

فرماندار جویم گفت: برنامه های خوبی که دولت سیزدهم و به ویژه در جوزه محرومیت زدایی پیش بینی کرده امیدواریم که اعتبارات بیشتری نیز در طول سال به این شهرستان تخصیص داده شود.

او افزود: البته باتلاش، پیگیری و هماهنگی های نماینده مردم در مجلس، طی دیداری که با وزرای نیرو و بهداشت و درمان داشتیم  مشکلات حوزه آب،برق و درمان بررسی و قرار است اعتبارات مورد نیاز پروژه های شهرستان در این حوزه ها از محل های مختلف و منابع ملی و استانی تامین شود.

سیروس کشکولی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس هم در این نشست گفت: شهرستان جدیدالتاسیس جویم حساسیت ها و شرایط خاصی دارد و عدالت محوری مهمترین فاکتور ما در توزیع اعتبارات است.

وی تصریح کرد: سعی کردیم ضمن رعایت کامل دستورالعمل ها پروژه هایی را انتخاب کنیم که درصد فیزیکی و اشتغالزایی بالایی دارند و بیشترین مشکلات شهرستان را حل می کنند.

او یادآور شد: میزان اعتبارات توازن و سه درصد نفت و گاز که برای جویم در نظر گرفته شده در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال است که در بخش های مختلف  راه، بهزیستی، منابع طبیعی، بهداشت و درمان،آموزش و پرورش،برق،آب، تجهیز ماشین آلات جهاد کشاورزی، دامپزشکی،طرح تفصیلی شهر جویم، ورزش و جوانان، تکمیل پایگاه های مقاومت، آسفالت، تکمیل فضاهای دینی و مذهبی و میراث فرهنگی و با مدیریت فرماندار توزیع خواهد شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: