تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
به ازای هر نفر ۳.۹ مترمربع سرانه فضای سبز در لار وجود دارد
30 بهمن 1401   20:21:53 |  شهرستانها > لارستان
به ازای هر نفر ۳.۹ مترمربع سرانه فضای سبز در لار وجود دارد

فاطمه خوشرو: سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه مساحت کل فضای سبز عمومی شهرهای قدیم و جدید لار هم اینک ۱۴۸ هکتار است؛ گفت: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر حدود ۳.۹ متر مربع است.

نیروهای پر تلاش شهرداری لار در آستانه آغاز سال جدید و نوروز باستانی ۱۴۰۲ مشغول زیباسازی فضاهای شهری و کاشت نهال و گل های فصلی برای میزبانی از بهار و استقبال از میهمانان نوروزی هستند.

رامین موحدی سرپرست شهرداری لار در این زمینه گفت: تولید و کاشت گلهای فصلی بهاره با کاشت بذر از پاییز امسال آغاز و از نیمه آذرماه نسبت به انتقال نشاء به بوستان ها، میدان ها و بلوارها از جمله بلوار دانشجو، جوان، پاسداران، فرهنگ، میدان بسیج، میدان علم و فناوری و جزایر میدان امام خمینی (ره) و بوستان نخل اجرایی شده است.

رامین موحدی افزود: همچنین به منظور زیباسازی فضای شهری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین استقبال از سال نو، به همت واحدهای تاسیسات، فضای سبز، عمران و خدمات شهری؛ رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله موجود در بوستان ها، میدان ها و معابر عمومی، رنگ آمیزی مجموعه ورزشی و تندرستی، رنگ آمیزی حاشیه بلوارها و میادین و جزایر، هرس درختان و ترمیم چمن، نور پردازی درختان و بهسازی بلوارها و میادین از دیگر اقدامات مدیریت شهری لار بوده که با برنامه ریزی های انجام شده در قالب طرح استقبال از بهار در سطح شهر عملیاتی شده است.

وی گفت:‌ طرح های زیباسازی فضاها و بوستان های شهری و کاشت نهال و گل های فصلی همچنین با قوت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری لار با بیان اینکه مساحت کل فضای سبز عمومی شهرهای قدیم و جدید لار هم اینک ۱۴۸ هکتار است؛ گفت: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر حدود ۳.۹ متر مربع است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: