تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
برگزیده شدن یک لارستانی در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی
2 اسفند 1401   15:50:36 |  فرهنگ و هنر > موسیقی، تئاتر و هنر های تجسمی
برگزیده شدن یک لارستانی در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

خاطره پورشمسی: برگزیدگان و شایستگان قدردانی هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند که منصوره تقوی‌فرد از مرکز فرهنگی هنری لارستان به عنوان برگزیده بخش نقاشی و تقدیر شده بخش عکاسی معرفی شد.

 فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی کارکنان کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد و دو مربی از کانون فارس نیز در این دوسالانه درخشیدند.

بر اساس این گزارش منصوره تقوی‌فرد از کانون پرورش فکری استان فارس، مرکز فرهنگی هنری لارستان به عنوان برگزیده بخش نقاشی و تقدیر شده بخش عکاسی معرفی شد.

همچنین زینب کوزلی از مرکز فرهنگی هنری گراش در بخش هنرهای بومی و سنتی بخش عروسک‎ها شایسته تقدیر شناخته شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست…» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شد.

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

یادآوری می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، هفته اول اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: