تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پایداری شبکه ارتباطی مخابراتی در روستای زلزله‌زده «درز» لارستان
2 اسفند 1401   14:57:35 |  شهرستانها > لارستان
پایداری شبکه ارتباطی مخابراتی در روستای زلزله‌زده «درز» لارستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵٫۲ ریشتری امروز (دوم اسفند ماه) در این منطقه خبر داد.

به گزارش عصرنامه لارستان، حمید سلیمان پور گفت: پس از اعلام وقوع زمین لرزه ۵٫۲ ریشتری صبح امروز (سه شنبه دوم اسفند ماه) در روستای «درز» از توابع دهستان درز-سایبان شهرستان لارستان، بلافاصله هماهنگی های لازم با اپراتورهای تلفن همراه انجام و وضعیت ارتباطی منطقه مورد پایش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نتایج حاصله از بررسی تیم های فنی، پشتیبانی و نگهداری اپراتورهای تلفن همراه، هیچ گونه قطعی ارتباطات در منطقه زلزله زده حادث نشده است، از پایداری شبکه ارتباطی در این روستا و سایر نقاط لارستان خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت های ارتباطی شهرستان لارستان در حال حاضر به صورت لحظه ای مانیتور و رصد می شود، از آماده باش کامل تیم های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا چند روز آینده خبر داد.

بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، صبح امروز (دوم اسفند ماه) زمین لرزه ای با شدت ۵٫۲ ریشتر در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه در ۲۲ کیلومتری درز لارستان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: