تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
سایت نگهداری سگ‌های ولگرد شهر لار تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
3 اسفند 1401   11:12:46 |  شهرستانها > لارستان
سایت نگهداری سگ‌های ولگرد شهر لار تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

با پیگیری‌های مستمر سرپرست شهرداری لار؛ اکنون پس از گذشت ۲ ماه، سایت جمع آوری سگ های ولگرد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ زیاد شدن سگ های ولگرد از معضلاتی است که امروزه اکثر شهرهای کشور با آن روبرو هستند.

زیاد شدن سگ های ولگرد از معضلاتی است که امروزه اکثر شهرهای کشور با آن روبرو هستند. شهر لار هم از این قاعده مستثنی نیست و جمع آوری این سگ های بلاصاحب از موضوعاتی است که شهروندان لاری به شدت خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مسئولین مربوطه هستند.

جمع آوری این حیوانات به ظاهر آرام که در بین شهروندان ایجاد رعب و وحشت کرده از چند ماه پیش در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر لار قرار گرفته است.

برای جمع آوری سگ های ولگرد در مرحله اول باید محل نگهداری آن ها آماده و مهیا شود. به این منظور از چند ماه قبل در ۱۰ کیلومتری جاده لار – بندر عباس زمینی مشخص و ساخت سایت سگ های ولگرد آغاز شد.

رامین موحدی وقتی که در اول آذرماه سال جاری به عنوان سرپرست شهرداری لار انتخاب شد، پیگیری تکمیل سایت نگهداری سگ های ولگرد را به عنوان یکی از برنامه های مهم در دستور کار قرار داد. به همین منظور از سایت در حال احداث نگهداری سگ های ولگرد بازدید کرد. این سایت در آن موقع ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

با پیگیری های مستمر رامین موحدی؛ اکنون پس از گذشت ۲ ماه، سایت جمع آوری سگ های ولگرد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیش بینی می شود این سایت تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

اما از نکات قابل توجه اینکه جمع آوری سگ های ولگرد تنها وظیفه شهرداری نیست و باید دستگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دامپزشکی، محیط زیست، فرمانداری‌ و حتی علوم پزشکی، به عنوان اعضای کارگروه در این کار دخیل باشند.

در این میان، انجمن حمایت از حیوانات نیز باید در راستای جمع آوری، نگهداری و تامین غذای سگ های ولگرد، به کمک شهرداری بیایند.

شهرداری لار برای ساخت این سایت، حدود ۵۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: