تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
پس از ۱۳ سال ساختمان هلال احمر لارستان از شکل اسکلت خارج می شود
6 اسفند 1401   09:20:57 |  شهرستانها > لارستان
پس از ۱۳ سال ساختمان هلال احمر لارستان از شکل اسکلت خارج می شود

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه مجوز ساخت پایگاه امداد و نجات برای محور لارستان به بستک اخذ شده است، یادآور شد: در فاصله بیش از ۱۰۰ کیلومتری لارستان تا حوزه استان هرمزگان هیچ پایگاه امدادی وجود ندارد، اما پس از پیگیری های مستمر این مجوز اخذ شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان در نشست با جمعی از معتمدین شهرستان افزود: از سال ۱۳۸۵ استخر هلال‌احمر در شهر لار افتتاح شده و طی سالیان متمادی تلاش‌هایی در راستای افزودن فضای سونا و جکوزی به این مجموعه صورت گرفته بود که خوشبختانه با رایزنی‌های مستمر مبلغ یک میلیارد تومان به منظور ساخت این طرح اختصاص یافته و اکنون پروژه به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده تا درآمدهای مربوط به هلال‌احمر به لارستان پرداخت شود، گفت: یک خانه بهداشت در روستای «سایه‌خوش» بندرلنگه به همت خیرین لارستانی از سوی هلال احمر لارستان ساخته می‌شود که برای اجرای این طرح ، ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی نیز جذب شده است.

دهقان تصریح کرد: همچنین اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان جهت کمک هزینه درمان برای مددجویان جذب شده که تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان آن به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز نمایندگی هلال احمر برای بخش بیرم هم اخذ شده و البته در کل کشور فقط در مراکز شهرستان هلال احمر مستقر است.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه مجوز ساخت پایگاه برای محور لارستان به بستک نیز اخذ شده است، یادآور شد: در فاصله بیش از ۱۰۰ کیلومتری لارستان تا حوزه استان هرمزگان هیچ پایگاه امدادی وجود ندارد، اما پس از پیگیری های مستمر این مجوز اخذ شده است.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: