تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اختصاص تجهیزات آزمایشگاهی از محل تسهیلات بانک جهانی به بیمارستان لارستان
15 اسفند 1401   08:38:54 |  شهرستانها > لارستان
اختصاص تجهیزات آزمایشگاهی از محل تسهیلات بانک جهانی به بیمارستان لارستان

در پی ارزیابی و تائید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی، تجهیزات آزمایشگاهی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانک جهانی و به صورت کاملاً رایگان به آزمایشگاه مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان اختصاص یافت.

دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان در این خصوص اظهار داشت: بر طبق بسته های پیشنهادی وزارت بهداشت مبنی بر اختصاص تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته به شرط ایجاد زیرساختهای لازم از سوی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، همکاران ما در حوزه آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانند نظر مساعد ارزیابان اعزامی از سوی سازمان بهداشت جهانی جلب کنند.

وی خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی تیم مدیریتی مرکز اموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان و معاون توسعه دانشگاه در تامین اعتبار مورد نیاز جهت رفع نواقص در کنار اقدامات علمی و اساسی از سوی همکاران مرتبط، پس از چندین دوره ارزیابی توسط نمایندگان سازمان بهداشت جهانی، در آخرین بازدید موفق شدیم تا امتیاز بیمارستان لار را افزایش دهیم. این دستاورد نیز مجوز دریافت تجهیزات به روز و پیشرفته را برای آزمایشگاه بیمارستان لار به ارمغان آورد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان اذعان داشت: تجهیزات اضافه شده، امکان راه اندازی بخش مولوکولار برای آن آزمایشگاه فراهم کرده و علاوه بر افزایش ظرفیت پذیرش، ارتقا خدمات سرپایی با ارتقا استانداردهای آزمایشگاهی در زمینه بیوشیمی، هورمونی و هماتولوژی، امکان تشخیص بیماری های ویروسی به صورت دقیق و سریع برای بیماران فراهم می سازد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: