تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
سرمربیان شهید چمران لارستان و هیات البرز پس از بازی امروز چه گفتند؟
27 دي 1395   11:02:38 |  ورزش > 
سرمربیان شهید چمران لارستان و هیات البرز پس از بازی امروز چه گفتند؟

پایگاه خبری عصر لارستان: در هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان ایران تیم صدرنشین شهیدچمران لارستان مقابل قعرنشین به برتری رسید. 
 

ناهید غارسی سرمربی تیم شهید چمران لارستان در مورد بازی امروز به خبرنگار ما گفت: ما باید نتیجه ی بازی امروز را خیلی بهتر از این ها به دست می آوردیم یعنی ما طبق آنالیزهای و برنامه ریزی هایی که داشتیم باید تعداد گل ها از چهل به بالا میرفت ولی متاسفانه توپ های بازیکنان ما نگرفت و ما توپ را از دست دادیم و آن نتیجه ی دلخواهی را که می خواستیم به دست نیاوردیم. ان شاالله در بازی با سپاهان جبران نی کنیم.
 
وی در مورد دلایل موفقیت تیم هم گفت: نکاتی که بچه ها باید رعایت میکردند شامل تمرینات منسجم ،حضور و غیاب های به موقع شان و حرف شنوی های به موقع می باشد یعنی هر چیزی که به بچه‌ها گفته می‌شود آن ها در زمین پیاده می کنند و مهم ترین عامل موفقیت تیم ما همین است.
 
سمیه اخلاقی فرد مربی و سر مربی تیم البرز نیز اظهار داشت: متاسفانه ما در رده ی هفتم جدول لیگ برتر قرار داریم البته با توجه به این که رده ی سنی بچه‌های ما بسیار کم است و میانگین سنی بازیکنان ما 16سال است و فقط دو بازیکن بزرگ سال داریم و با توجه به سطح داوری های لیگ از روند تیممان راضی هستم.
 
وی افزود: بچه های ما خیلی کم سن و سال هستند و این تجربه اولشان است که در لیگ برتر حضور دارند و خود را نمی بازند اما واقعا برخی از داوری ها ما را به شدت اذیت کردند و روحیه ی بچه‌ها به شدت خراب شد ما باز هم امید وار هستیم که بازی های بعدی ما داوری درست شود .
 
 نتایج هفته دهم لیگ برتر بانوان: تاسیسات دریایی ۲۷ سپاهان ۱۲ /   شهرداری بم ۳۰ ذوب آهن ۳۵ /   شهید چمران لارستان ۳۰ هیات البرز ۱۰

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: