تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
گروه های برتر سرود دانش آموزی لارستان معرفی شدند
11 اسفند 1395   08:30:52 |  فرهنگ و هنر > موسیقی، تئاتر و هنر های تجسمی
گروه های برتر سرود دانش آموزی لارستان معرفی شدند

پس یک دوره رقابت فشرده و نزدیک، مقام های برتر جشنواره سرود دانش آموزی لارستان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان و به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان؛ در آئینی باشکوه مراسم پایانی جشنواره هنرهای آوایی (سرود دانش آموزی) مدارس لارستان با حضور فرماندار ویژه لارستان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان، روسای ادارات، اولیا و دانش اموزان در سالن اجتماعات مدرسه نمونه دولتی شهید فراست شهر لار برگزار شد.
 
جشنواره هنرهای آوایی مدارس لارستان با حضور ۵۷ گروه دانش آموزی از مقاطع مختلف تحصیلی از سوی معاونت پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان طی ۲ روز با هم به رقابت پرداختند.
 
این مسابقات توسط داوران و کارشناسان موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در نهایت از هر مقطع تحصیلی و به تفکیک جنسیت یک گروه جهت رقابت با سایر شهرستانهای دیگر استان پهناور فارس معرفی شد. در پایان مسابقات جشنواره سرود دانش آموزی لارستان در مقطع ابتدایی پسران گروههای سرود مدارس شاهد فرهنگیان و غیردولتی خرد به طور مشترک مقام اول و مدارس غیردولتی تربیت و کوشا مقام دوم مشترک و گروه سرود دبستان قرآنی انصاریان مقام سوم را کسب کردند.
 
در مقطع ابتدایی دختران، مدارس غیر دولتی سما و شهدای فرهنگی مقام نخست، مدارس هلال مهر و فاطمیه لطیفی به طور مشترک مقام دوم و اندیشه کرمستج جایگاه سوم جشنواره سرود دانش آموزی لارستان را از آن خود کردند. در مقطع متوسطه اول در بخش پسران گروه سرود مدرسه غیردولتی کوشا مقام نخست، مدارس شهید فراست و شاهد بانو آفتابی مقام دوم مشترک و مدرسه فارابی مقام سوم را بدست آوردند. در مقطع متوسطه اول دختران، مدرسه شهید زینلی مقام اول، مدارس غیردولتی سما و نمونه دولتی امام موسی کاظم(ع) مقام دوم مشترک و مدرسه فرزانگان جایگاه سوم را کسب کردند. در مقطع متوسطه دوم دختران به ترتیب مدارس فرزانگان، سمیه لطیفی و نور ایمان کرمستج مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
 
این جشنواره پرهیجان توسط معاون پرورشی آموزش و پرورش لارستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و با برنامه ریزی، مدیریت و اجرای گروه فرهنگی هنری طاها به مدت ۲ روز صبح و بعدالظهر برگزار شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: