تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
کتاب خود آموز آسان فتوشاپ CC چهارمین کتاب عادل پورشمسی منتشر شد
23 خرداد 1396   03:29:55 |  فرهنگ و هنر > کتاب و ادبیات
کتاب خود آموز آسان فتوشاپ CC چهارمین کتاب عادل پورشمسی منتشر شد

کتاب خود آموز آسان فتوشاپ CC  به قلم عادل پورشمسی منتشر شد.

عادل پورشمسی نویسنده‌ی کتاب خود آموز آسانفتوشاپCC  گفت: امروزه کمتر کسی است که با نام نرم افزار بسیار قدرتمند فتوشاپ که محصولی از شرکت ادوبی است آشنا نباشد. به جرات می توان فتوشاپ را قوی ترین نرم افزار در زمینه تصاویر bitmap  دانست که طیف گسترده امکانات و ابزاری که در اختیار کاربر قرار می دهد، جای خود را در صدر نرم افزار های حرفه ای عکاسی و گرافیک، تثبیت نموده است.
 
وی افزود: با نگاهی اجمالی به ابزار و امکانات، سعی شده است نحوه کار و برخی از تنظیمات پیشرفته آنها نیز مورد بررسی قرار گیرد. در بخش دوم، به تنظیمات پیشرفته و تکنیک های تلفیقی خواهیم پرداخت. به طور کلی، هدف از این کتاب، آشنایی با فضای کاری، اصول مقدماتی، اصطلاحات رایج، تنظیمات اساسی و ابزار و منوهای رایج است.
 
پورشمسی گفت:با توجه به اینکه در حال حاضر، نسخه CC توسط کمپانی  Adobe  معرفی شده و عمومیت یافته است، همین نسخه معیار کتاب حاضر قرار گرفته است. از آنجا که اغلب دستورات و تنظیمات نرم افزار از یک قاعده پیروی می کنند، می توان نکات این کتاب را در نسخه های جدید CC  نیز به کار بست.
 
این نویسنده ادامه داد: کتاب خود آموز آسان فتوشاپ CC در 548 صفحه در سایز وزیری به چاپ رسیده است و نگارش این کتاب نزدیک به دو سال طول کشیده است.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: