تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
«عصر لارستان» منتشر شد/ انتخابات تمام شد؛ لحن ها را دوستانه و برادرانه کنیم
27 خرداد 1396   14:08:03 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
«عصر لارستان» منتشر شد/ انتخابات تمام شد؛ لحن ها را دوستانه و برادرانه کنیم

شماره سی‌ و نهم هفته‌نامه «عصر لارستان» شنبه 27 خرداد منتشر شد.

تیترهای اصلی 4گانه این شماره به "جزئیات فعالیت عوامل مشکوک در لارستان و شایعه تیر اندازی در این شهرستان","تاکید فرماندار لارستان بر لزوم حفظ وحدت تشیع و تسنن منطقه", سخنرانی رییس جمهور در جمع اصحاب رسانه و دعوت فوتبالیست نوجوان لارستانی به اردوی تیم ملی اختصاص دارد و سرمقاله را رضا عالم نژاد با عنوان"در بوته ی شورا" نوشته است و در آن ویژگی های یک سورای شهر پویا را برشمرده است.
 
همچنین مقاله های "مفهوم قاچاق و جایگاه آن در افکار عمومی" از دکتر سارا شاکری, "نوستالژی تلخ دهه ۶۰ اما با ساختاری متفاوت!!!" از کرامت ا...بلوچی, "سکوت در رسانه شنیداری ممنوع است" از فاطمه شهبازی- دانشجوی دکتری علوم ارتباطات و مطلب طنز "چالش روزنامه های باطله!" از وحید حاج سعیدی در این شماره جلب نظر می کند.
 
در صفحه آخر باکس "قاب" اثری از شاهرخ باقری, قرار دارد و در  ستون شعر اثری از دکتر مصطفی رستم پور جلب نظر می کند. ستون طنز این شماره نیز به شعر "سّر مگو!" از راشدانصاری(خالوراشد) اختصاص یافته است.
 
یادداشت های آخر این شماره عصر لارستان با عنوان "نعمت رهبری برای کشور ما بی بدیل است" به قلم محمدعلی روشن است و "اثرات غیر مخرب امواج خطوط برق بر انسان" اختصاص دارد.
 
عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: