تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
ما را از سلاح های شما باکی نیست
24 خرداد 1396   09:12:09 |  ویژه‌ها > یادداشت آخر
ما را از سلاح های شما باکی نیست

امروز در قلب ام القرای جهان اسلام و پایتخت عاشورائیان و حماسه آفرینانی که کشورشان صاحب دارد، به تیر وحشت تروریست که در آسیب زدن به این ملت قدمتی دیرینه دارد تعدادی از هم وطنان عزیز ما جانشان را از دست داده و جمعی نیز به کسوت جانبازی مفتخر شدند.

حادثه ای که امروز در مجلس شورای اسلامی و همچنین در حرم حضرت روح الله روی داد به تحقیق بیانگر خفت و خواری کسانی است که ژست های مدافعین حقوق بشر را می گیرند اما روزگارشان را با تجارت اسلحه و مهمات و در حقیقت معامله بر روی جان مردم می گذرانند.
 
ایران در دهه شصت بدترین جنایت ها را از سوی منافقینی که بدون شک از کفار بدترند دیده است و روزهایی را شاهد بوده که در کوچه و بازار این شهر افراد غیر سیاسی و غیر نظامی با بمب و گلوله های تروریست ها به خاک و خون غلطان می شدند.
 
منافقین معدومی که بخش عمده ای از آنها در دهه شصت خواب و آرامش را از چشمان زیبای مردم کشورمان ربوده بودن، امروز نیز همراه و هم پیمان تروریست های تکفیری داعشی شده اند که تمام اتفاقات تروریستی 17 خرداد 96 تهران را بر عهده گرفته است.
 
به راستی منافقین دیروز و امروز داعش تکفیری و کل جریان تروریست توسط چه کسانی پشتیبانی تسلیحاتی و مالی می شوند؟
 
مگر غیر از این است که انواع و اقسام سلاح ها و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در دستان تروریست هاست؟
 
مگر تا کنون دیده شده که منافع آمریکایی ها و اشغالگران صهیونیستی توسط تروریست ها مورد هدف قرار بگیرد؟
 
آیا تاکنون اقدام صادقانه و عمل موثری از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برای انهدام منافقین ، داعش ، تکفیری ها و تروریست ها مشاهده شده است؟
 
به راستی چرا این ها سکوت کرده اند؟
 
چرا دم از حقوق بشر می زنند و پشتیبان کسانی هستند که جنایت کارترین افراد در جامعه بشری محسوب می شوند؟
 
برای این جماعت متاسفیم که با گذشت نزدیک 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز ملت انقلابی ایران را نشناخته اند و هنوز نمی دانند که تفکر انقلابی این مردم رشید و عظیم الشان در مقابل این گونه اقدامات و تهدیدها هراسی به خود راه نمی دهد و بلکه آنها را در میهن دوستی و تبعیت از رهبری نیز همدل و متحدتر می سازد.
 
انقلاب اسلامی به قامتی رسیده است که با این ضربات از پای نیفتد اما در کمال اسف، کینه و دشمنی ددمنشانه استکبار جهانی و حماقت های ذاتی منافقین و تکفیری ها عقلشان را از کار انداخته و مجال لحظه ای تامل و تفکر را به آنها نمی دهد تا متوجه شوند چرا روح خدا پس از فاجعه تروریستی حزب جمهوری گفت : بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.
 
به تروریستها و حامیان گردن کلفتشان با صراحت و شجاعت می گویم:
ما از سلاح ها و گلوله های شما هراسی نداریم و تا زمانی که به آموزه های عاشورائی خمینی کبیر معرفت داشته و خود را تحت فرمان و اوامر مطاع خورشید میهن تاب انقلاب اسلامی و دیده بان همیشه بیدار جبهه منتظران حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی میدانیم با روحیه شهادت طلبی و فرهنگ غنی مقاومت که ریشه در تدابیر امیرالمومنین امام علی (ع) دارد ، محکم بر دهان شما می کوبیم و همانگونه که عزیزان ما در سوریه و عراق به عنوان مدافعین حرم اجازه دست اندازی به حریم مقدس اهلبیت (ع) را به شما ندادند و پیش از آن هم در طول 8 سال دفاع مقدس ملت عزیز ایران کاری کردند که نتوانید یک وجب از خاک ایران را مالک شوید، مطمئن باشید بعد ازاین نیز داغ تسلط به کشور و ملت غیور ایران را بر دلتان خواهند گذاشت.پاسداران عزیز سپاه که در کنار ارتش سرفرازمان مرزهای کشور را مراقبت می کنند در حادثه اخیر نیز به خوبی و پرتوان ظاهر شدند و با وجود همه بی مهری هایی که برخی جریانات سیاسی داشتند با قدرت ، تروریست ها را زمینگیر کردند و نشان دادند که واقعا اداره این کشور بدون حضور سپاه نا ممکن است.
 
وزارت اطلاعات که مجاهدت های خاموشش سبب شده بسیاری از حملات تروریستی قبل از هرگونه اقدام در نطفه نابود شود و نیروی انتظامی ما هم امروز بسیار عالی در صحنه دفاع از امنیت مردم حضور داشتند و بسیار عالی توانستند حملات تروریستها را نابود کنند .
 
جای تقدیر و سپاس فراوان دارد از عزیزانی که این تروریست ها را از بین بردند و امنیت را دوباره به مردممان هدیه کردند.
 
با گرامی داشت یاد و نام عزیزانی که در این حملات به شهادت رسیدند ضمن آرزوی علو درجات برایشان ، سلامتی و بهبودی عاجل مجروحین حادثه را از درگه الهی مسالت نموده و با تسلیت به خانواده های داغدیده و ملت بزرگ ایران هم چنین رهبر مقتدر و فرزانه انقلاب اسلامی از آرزومند صبر برایشان هستیم.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: