تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
90 درصد از راههای شریانی حوزه ی استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان شانه سازی شد
31 خرداد 1396   10:55:07 |  شهرستانها > لارستان
90 درصد از راههای شریانی حوزه ی استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان شانه سازی شد

محمدرضا باقری فرد از تلاش مضاعف راهداران با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهدار خود در سطح محورهای ارتباطی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان, باقری فرد اظهارداشت : همه ساله در همه فصل ها عملیات راهداری محوری با هدف ایجاد محورهای ایمن برای بهره برداری کاربران جاده ای شکل می گیرد . اما آنچه بیش از همه در بحث راهداری اهمیت خود را بیش تر نمود داده و نقش مثمر ثمری در کاهش تصادفات داشته اصلاح شیب شیروانی و شانه سازی کنار جاده ها می باشد.
 
وی افزود : راهداری امری ضروری است و به منظور رسیدن به اهداف خود در این مسیر لازم است با ارتقاء ایمنی تردد گامی بلندتر در جهت کاهش تصادفات برداشته شود و بحمدلله با شانه سازی 90 درصد از راه های شریانی در محورهای حوزه ی استحفاظی و بررسی کارشناسان در مجموعه ی راهداری میزان تصادفات جاده ای با این اقدام کاهش اساسی داشته است.
 
باقری فرد ادامه داد : روز گذشته نیز با منحرف شدن خودرو در جاده ی لار – جهرم قبل از چاهگزی همین موضوع توانست نجات جان سرنشینان و کمترین آسیب را به خودرو وارد کند و این نشان از تاثیر مستقیم اقدامات مذکور راهداران ما در مجموعه ی اداره کل راه وشهرسازی لارستان می باشد . وی در پایان خاطرنشان کرد : در لباس سربازان جبهه های سازندگی شهر و کشورمان در افق خدمت به مردم و جامعه ی نوین مهدوی از پای نمی نشینیم .

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: