تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مهمترین وظیفه مسئولین در شهرستان همکاری در جهت تولید و اشتغال است
31 خرداد 1396   10:53:38 |  شهرستانها > لارستان
مهمترین وظیفه مسئولین در شهرستان همکاری در جهت تولید و اشتغال است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: مهمترین وظیفه مسئولین در شهرستان همکاری در جهت تولید و اشتغال است.
 

 به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در سخنانی با بیان اینکه ملت فرهیخته ایران، ٢٩ اردیبهشت را یک روز به یاد ماندنی در تاریخ کشور رقم زدند؛تصریح کرد: حضور پر شور ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقطه عطفی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و این حضور چشمگیر نشان داد که مردم کشورمان همیشه حامی جمهوری اسلامی ایران هستند و بر تأثیرشان در سرنوشت و آینده ایران اعتقاد راسخ دارند.
 
وی ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی بعنوان رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:پس از این نمایش اقتدار، می بایست همه آحاد مردم و مسئولین دست در دست هم دهند و در جهت رشد و توسعه و پیشرفت کشور تلاش نمایند.
 
فرماندار ویژه لارستان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همه اقشار و آحاد ملت به واسطه این سربلندی و حضور و با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای حماسه آفریدند ، افزود:مردم برای تعیین سرنوشت خود مشارکت بیش از 70 در صدی را در انتخابات روز 29 اردیبهشت داشتند و این به جهت احساس تعلق به کشور و در ایجاد امنیت پایدار در جامعه بود که خود را شریک دانستند و می بایست به چنین ملتی افتخار کرد واین مشارکت تاریخ‌ساز مردم و رای قاطع آنها سرمایه‌ای بزرگ برای دولت دوازدهم و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی رییس‌جمهور منتخب مردم خواهد بود و مطمئنا دولت دوازدهم مقتدرتر از دولت یازدهم در عرصه جهانی و داخلی ظاهر خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه مهمترین کار ما در شهرستان اشتغال‌زایی و تولید است، بیان کرد: ایجاد شغل با توسعه تولید و صنعت صورت می‌گیرد، پس همه باید برای ورود سرمایه‌گذار تلاش کرده و مشکلات را در چارچوب قانون حل کنیم.
 
حسنی موفقیت دولت و نظام در حوزه اقتصادی را ناشی از موفقیت در اشتغال و تولید دانست و خاطر نشان کرد: ما اگر در این خصوص خوب کار کردیم و آنرا عملیاتی نمودیم ،یقینا رضایت مندی مردم نسبت به نظام و دولت بیشتر خواهد شد و در آینده هم مشارکت بیشتر مردم را شاهد خواهیم بود.
 
فرماندار ویژه لارستان ادامه داد:مسئولین نه در چارچوب آن وظیفه ای که در اختیارشان است، بلکه با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی و یا بر اساس آن دلسوزی که برای کشور ، نظام و مردم دارند، سعی نمایند در این راستا تا آنجایی که می توانند در جهت جذب سرمایه گذار و در جهت ایجاد شغل پایدار تلاش کنند و فعالیت نمایند تا برای نسل های بعدی نیز تضمینی وجود داشته باشد.
 
معاون استاندار فارس اظهار داشت:ما اگر توانستیم در حوزه اشتغال و تولید خود را تقویت کنیم و اقتصاد مان درون زا بشود، دیگر نگاهمان به خارج از کشور نخواهد بود،در غیر اینصورت اگر خدایی نکرده این مهم اتفاق نیفتاد آنجاست که دیگر شاید نتوانیم به عنوان یک کشور با اقتدار خود را مطرح و یا استقلال سیاسی و اقتصادی خود را حفظ کنیم.
 
حسنی با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان اظهار داشت: با توجه به اعتماد مردم به دولت و به‌رغم مشکلاتی که مردم با آن روبه‌رو بودند بنابراین دیگر پذیرفتنی نیست که هیچ واحد تولیدی به‌خاطر سختگیری بانک‌ها، امور مالیاتی و یا دیگر دستگاه‌ها، تعطیل شود.
 
وی در پایان سخنانش تاکید کرد: حقوق مالیاتی و حقوق دولت باید وصول شود، اما هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، باید کاری کرد که مسئله ی بیکاری در این کشور ریشه کن شود و زمینه اشتغال و تولید فراهم گردد.
 
پیش از این نیز علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز در خصوص ایجاد اشتغال و تولید مواردی را بیان کرد.
 
در ادامه همچنین اعضا جلسه هر کدام جداگانه پیشنهادات و راهکارهای لازم را در موضوع اشتغال زایی و رشد تولید در شهرستان مطرح نمودند.انتهای خبر/

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: