تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مشکلات ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر لارستان مرتفع می شود
31 خرداد 1396   10:52:27 |  شهرستانها > لارستان
مشکلات ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر لارستان مرتفع می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:هدف دولت رفع مشکلات واحدها، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است. 
 

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و روسای ادارات صنعت،معدن و تجارت،امور مالیاتی،محیط زیست،شرکت شهرکهای صنعتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از چند واحد تولیدی در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر بازدید کردند و در نشستی دو ساعته به بررسی مسایل و مشکلات این واحد های تولیدی پرداخته و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات آنها اتخاذ گردید.
 
فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان تأکید کرد. حسنی هدف از این بازدیدها را مشاهده پیشرفتها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات تولیدکنندگان به دقت بررسی میشود؛ افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار میگیرد. معاون استاندار فارس گفت: در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال، رفع موانع تولید و فعال‌سازی ظرفیت واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، این بازدید ها بصورت مستمر انجام می شود. فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: برای حل تأمین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده خواهیم کرد.
 
حسنی با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد:باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام کنیم. وی تاکید کرد:اگر واحدهاي توليدي، اراده، توان و دانش لازم براي توسعه را داشته باشند قطعا و به طور جد از سوي مسئولان مورد حمايت واقع خواهند شد. در این بازدید همچنین جمعی از تولید کنندگان و صنعت گران این شهرستان اهم مسایل و مشکلات و درخواست های خود را از جمله بخشش جرائم مالیاتی و بانکی، تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، مشکلات مالیاتی وبیمه ای و هزینه های جانبی مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شدند.
 
گفتنی است معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از ظرفیت های این ناحیه صنعتی و چند واحد تولیدی از جمله کارخانه تولید پایه برق جهاد تعاون،شرکت لبنیاتی قنبرزاده و شرکت پویا فولاد لارستان تولید تیرچه و خرپا بازدید کرد. یاداور می شود که در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر لارستان 9 واحد تولیدی و صنعتی فعال با سرمایه گذاری 65 میلیارد ریال وجود دارد و 20 واحد نیز در دست احداث و یا در شرف بهره برداری است.
 
اضافه می گردد که در 9 واحد تولیدی و صنعتی فعال در ناحیه صنعتی حسن لری و پشته سنگر لارستان، بیش از 375 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار و فعالیت هستند.انتهای خبر/

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: