تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جزئیات فعالیت عوامل مشکوک در لارستان و شایعه تیر اندازی در این شهرستان
31 خرداد 1396   10:50:26 |  شهرستانها > لارستان
جزئیات فعالیت عوامل مشکوک در لارستان و شایعه تیر اندازی در این شهرستان

یک روز پس از انتشار خبر دستگیری 7 نفر از عوامل مشکوک به ارتباط با داعش در لارستان اخبار ضد و نقیضی در مورد تیراندازی در منطقه چاه نهر این شهرستان در فضای مجازی منتشر شد که مسئولان اجرایی و انتظامی به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان صبح روز شنبه 20 خرداد 96 خبری در مورد تیراندازی افرادی با لباس بلوچی در چاه نهر لارستان  در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله از سوی فرماندار ویژه لارستان تکذیب شد.
 
به گفته جلیل حسنی بلافاصله پس از انتشار این خبر نیروی انتظامی به منطقه مورد نظر اعزام شد و وضعیت عادی گزارش شد. با توجه به اینکه چاه نهر جزو مناطق حیات وحش محسوب می شود ظاهرا تیراندازی مطرح شده در فضای مجازی مربوط به شکارچیان این منطقه بوده است.
 
فرماندار ویژه لارستان همچنینی در مورد خبر دستگیری 7 نفر از عوامل مشکوک به ارتباط با داعش نیز گفت: هفت نفری که در لارستان دستگیر شده اند، در روستاها و شهرهای این شهرستان فعالیت فکری و تبلیغ وهابی‌گری می‌کردند.
 
وی افزود: این افراد از مدت‌ها پیش از حادثه تروریستی تهران زیر نظر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بوده اند و عمده فعالیت آن‌ها فکری و تبلیغی بوده است.
 
حسنی تصریح کرد : اقلامی که از این هفت نفر به دست آمده است شامل کتاب، لوح فشرده، لب تاپ و... است و در تحقیق اولیه از آن‌ها این‌گونه استنباط می‌شود که بیشتر فعالیت و اقدامات این گروه، روی تبلیغ وهابیت و سلفی‌گری متمرکز شده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: