تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
هفته نامه «عصر لارستان» به ایستگاه چهلم رسید
3 تير 1396   23:59:00 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
هفته نامه «عصر لارستان» به ایستگاه چهلم رسید

شماره چهلم هفته‌نامه «عصر لارستان» شنبه 3 تیر منتشر شد.

تیترهای اصلی 3گانه این شماره به آخرین اخبار و تحولات جنوب فارس اختصاص دارد و از "شرکت بانوان هندبالیست لارستان در مسابقات قهرمانی آسیا",و دعوت از فوتبالیست اوزی برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان ایران" تا آخرین وضعیت امنیتی منطقه از زبان مسئولان قضایی استان فارس را شامل می شود. سرمقاله نیز در خصوص لزوم حفظ وحدت ملی و پرهیز از دو قطبی گری نگاشته شده است.
 
مقاله های "روز قدس روز دفاع از حقیقت" از کرامت الله بلوچی, "کاهش تولید و اشتغال چه تاثیری بر افزایش قاچاق کالا دارد؟" از دکتر سارا شاکری, "لارستان را زیبا تر و پر رونق کنیم" از محمد رضا سیفائی فرد, "روشنفكران و مسأله قدس" از دکتر محمد جعفر محمدزاده, "با رسانه ای کردن دستاوردها، از ظرفیت رسانه ها برای افزایش همدلی بهره ببریم" از دکتر لیلا وصالی در این شماره جلب نظر می کند.
 
در صفحه آخر باکس "قاب" اثری از عادل ذاکری, قرار دارد. در باکس گفتگو نشستی با "مهدی شریعتی از مدرسان خلاق و با سابقه زبان انگلیسی که وحید حاج سعیدی آن را انجام داده است, دیده می شود. ستون طنز با عنوان"در حکایت ادغام مؤسسات و بانک ها و هاپولی شدن پول مردم" به قلم محمد جاوید, و در باکس بیانیه، "بيانيه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات فارس در محكوميت توهين به رياست جمهوري" قرار دارد.
 
ستون دل نوشته نیز به اثری از مرضیه جابری اختصاص یافته است. یادداشت آخر با عنوان "سیلی انقلابی سپاه به تروریستها"ست که محمدعلی روشن آن را نوشته است.
 
عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: