تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تنگ خور قهرمان مسابقات  4 جانبه فوتسال
28 تير 1396   00:07:32 |  ورزش > 
تنگ خور قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال

بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر هیات فوتبال شهر خور لارستان با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی تنگ خور،شورای ورزشی،نمایندگی اداره ورزش و جوانان خور و مسئول کانون پیشکسوتان این شهر و همچنین مساعدت های ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان و هیات فوتبال لارستان اقدام به برگزاری مسابقات 4 جانبه فوتسال ویژه متولدین سال 1379 با حضور 4 تیم تنگ خور،وحدت خور،امید زروان و آیت کورده کردند.

این مسابقات از سه شنبه 6 تیر تا 11 تیرماه 96 در محل سالن ورزشی خور برگزار شد. هدف از برگزاری این مسابقات که با شعار ورزش دشمن اعتیاد و آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان، از این بلای خانمان سوز و نقش خود مراقبتی بمنظور آگاه سازی جوانان با موضوع اعتیاد بود چرا که شرایط کنونی جهان و جامعه این واقعیت را آشکار می‌سازد که جوانان نیاز به برنامه ریزی اصولی جهت پر شدن اوقات فراغتشان به بهترین و سالم ترین شکل ممکن که همان حضور در فعالیت ها و میادین ورزشی است می باشند. هرچند رسیدن به هدف ارتقا سطح کیفی ورزش خور نیز از دیگر اهداف از مسابقات بود.
 
نتایج کلی مسابقات: در بازی های دور اول سه شنبه 6/4/96 تیم تنگ خور موفق شد با نتیجه 8بر صفر وحدت خور را مغلوب و در بازی دوم امید زروان با نتیجه 5-2 از سد حریف سخت کوش خود آیت کورده گذشت. دومین شب مسابقات پنج شنبه 8 تیرماه 96 برگزار گردید که طی آن: نتیجه بازی اول تنگ خور 2 آیت کورده صفر و در بازی دوم نتیجه وحدت خور 2 امید زروان 3 به دست آمد. در شب پایانی مسابقات شنبه 10 تیرماه : آیت کورده و وحدت خور به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی 3-3 رضایت داده و در بازی پایانی که حکم فینال را داشت در یک بازی بسیار زیبا و پرهیجان و سطح بالا از دو تیم در حالی که تا 20 ثاینه مانده به پایان مسابقه تیم امید زروان با نتیجه 4-3 از حریف خود پیش بود با گل ثانیه پایانی بازیکن تیم تنگ خور قهرمان مسابقات با این تساوی تغییر و به لطف گل زده بیشتر هم امتیاز با امید زروان این تیم تنگ خور بود که توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.
 
در شب پایانی این مسابقات پس از انجام مسابقات وحدت خور و آیت کورده برای تعیین تیم سوم مسابقات که با نتیجه مساوی 3-3 پایان پذیرفت، بازی امید زروان و تنگ خور برای تعیین تیم قهرمان نیز به تساوی 4-4 انجامید و این تنگ خور بود که توانست به لطف تفاضل گل بهتر به مقام قهرمانی این دوره نائل آيد.
 
مراسم اختتامیه باشکوهی با حضور امام جمعه خور،بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی خور، مسئولین ورزش شهرستان لارستان و بخش صحرای باغ و پیشکسوتان و نیک اندیشان ورزش برگزار گردید. در پایان این مسابقات ابوبکر محمد زاده از امید زروان بهترین بازیکن این دوره، مومن(سعید) اسماعیلی عنوان بهترین دروازبان از تیم تنگ خور و احمد شجاعی از تیم تنگ خور بهترین گلزن و تیم وحدت خور نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره معرفی و تندیس هایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.
 
پس از تنگ خور تیم های امید زروان مقام دوم و آیت کورده و وحدت خور به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.
 
از بخش های مراسم اختتامیه این مسابقات میتوان به تجلیل از قرآن آموزان مرکز دارالتحفیظ خور سخنرانی عضوی از انجمن معتادان گمنام که چند سالیست پاک می باشند در رابطه با تجربه ای که بهترین سال های زندگی اش را از او گرفت, تقدیر از نگهبان پرتلاش مجموعه ورزشی توسط رياست اداره ورزش و جوانان لار و حامیان برگزاری این مسابقات تقدیر از برترین های مسابقات داوران و حامیان این دوره و مراسم آتش بازی و اهدای جام با اجرای مشترک و زیبای مراسم توسط مهندس میری خوری و حاج یعقوب جمال پور دو مجری توانا و مسئول دلسوز و فعال ورزش خور بود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: