تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
زمین های بیت المال در شهر گله دار رفع تصرف شد
3 مرداد 1396   09:55:40 |  اجتماعی > 
زمین های بیت المال در شهر گله دار رفع تصرف شد

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان پس از اجرای حکم رفع تصرف در شهر گله دار به تشریح اقدامات تیم یگان حفاظت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان باقری فرد با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری در برخود قاطع با متصرفین اراضی ملی بویژه زمین خواری در حال انجام این ماموریت در اداره کل راه وشهرسازی لارستان هستیم، افزود: ایشان خطاب به مسئولین امر خواستار توقف این پدیده در نظام اسلامی و جمهوری اسلامی شده و همواره تاکید کردند که نباید اجازه داد تا زمین های گوناگون بویژه اطراف شهر و حومه‌های شهر که ثروت عمومی تلقی میشوند در اختیار کسی قرار گیرد.
 
وی تصریح کرد: ما نیز در این خصوص در حوزه ی استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان با تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی تحرکات این چنینی را بررسی کرده ایم و بدون شک اجازه هرگونه بهره برداری شخصی از منابع ملی را نخواهیم داد.
 
باقری فرد اظهار داشت: از آنجا که عرصه های ملی جزء انفال محسوب شده ، آمار ما در برخورد با متجاوزین به بیت المال گویای حقیقتی است که در این راه اهل هیچ گونه مماشات و مسامحه ای نخواهیم بود و ماموریت های پی در پی در خصوص رفع تصرف و قلع قمع طبق حکم مراجع قضایی این بار در شهر گله دار به متراژ 1500 مترمربع و به ارزش 5 میلیارد ریال این رفتار ناهنجار را به بهترین نحو ممکن با تلاش همکاران پاسخ دادیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد : متصرف در این مدت توانسته بود آن محدوده ی تصرف شده را دیوار کشی کند و در اطراف زمین مذکور چند باب مغازه را تا مرحله ی سقف آن احداث نماید که بحمدلله با همراهی و تلاش مسئولین دادگستری ، نیروی انتظامی و نیروهای یگان حفاظت این اقدام که در مرکز شهر گله دار صورت گرفته بود ، نتیجه ای برای شخص متصرف به همراه نداشت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: