تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تقریبا هیچ!
10 مرداد 1396   00:08:51 |  ویژه‌ها > سرمقاله
تقریبا هیچ!

در آستانه تشکیل کابینه جدید معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده لارستان، خنج و گراش در مجلس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به لار آمد و در کنار بازدید از مجتمع آقای منیری و قول تجهیز سینماهای این پروژه نشستی نیز با اهل فرهنگ و هنر داشت.

نشستی که از طریق اس ام اس به اطلاع برخی از هنرمندان رسیده بود. بسیاری نیز بی اطلاع بودند یا ترجیح دادند در این جلسه نباشند.
 
در طول پنج سال و نیم گذشته بارها اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یا مسئولان میانی برخی وزارت خانه ها به لارستان آمده اند و رفته اند اما حاصل این رفت و آمدهای مسئولین فرهنگی برای لارستان چه بوده؟ تقریبا هیچ!
 
البته در همه این سفرها همواره اطرافیان نماینده مجلس و پروژه های فرهنگی آنها مورد نگاه ویژه بوده که مبارکشان باد اما مردم فراموشنمی کنند که لار هنوز سینمای فعالی ندارد و کتابخانه پشت مصلی سال هاست متروکه و نیمه کاره افتاده است. فکر می کنم پنج سال و نیم فرصت مناسبی برای گرفتن اعتبار تکمیل ساختمان یک کتابخانه باشد. از رسیدگی به بخش ها می گذریم که مثنوی هفتاد من کاغذ می شود.
 
از انصاف به دور است اگر از پروژه گاز رسانی به روستاهای لارستان خنج و گراش یاد نکنیم و از دولت تدبیر و امید که بودجه را اختصاص داده و نماینده مجلس و فرماندار لارستان و جمیع مسئولانی که پیگیر این موضوع بوده اند تشکر نکنیم. امید مردم لارستان که در انتخابات اخیر با رای بالا بر ادامه کار دولت تاکید کردند این است که پس از سال ها که در لارستان خبری از افتتاح پروژه مهمی نبوده است شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه قابل ذکری باشند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: