تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی در شهر خور لارستان
21 مرداد 1396   10:06:38 |  شهرستانها > لارستان
آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی در شهر خور لارستان

 با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، کلنگ آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی شهر خور به زمین زده شد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛در مراسمی با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ، محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان،امام جمعه،اعضاء شورای اسلامی شهر خور و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان ، کلنگ آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی شهر خور به زمین زده شد.
 
گفتنی است این زمین چمن در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در مجموعه ورزشی این شهر ساخته می شود و عملیات زیر سازی این طرح نیز آغاز شده است و امیدواریم زمین چمن مصنوعی خور تا پایان امسال به بهر ه برداری برسد.
 
یاداور می شود که این زمین چمن مصنوعی که مینی فوتبال است ، بصورت مشارکتی توسط دولت و خیرین محلی در شهر خور در دست ساخت است. اضافه می گردد مسئولین در ادامه سفرشان به شهر خور همچنین از سالن سرپوشیده ورزشی نیمه تمام فولادچنگ و ساختمان رختکن ودر حال احداث مجموعه ورزشی شهر خور نیز بازدید کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: