تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شهادت عزت ابدی است
7 شهريور 1396   12:26:22 |  ویژه‌ها > یادداشت
شهادت عزت ابدی است

محمد رضا سیفائی فرد: کشور و مردم عزیز ما در دوران دفاع مقدس شهدایی گرانقدی و مخلص ابر مردانی اسطوره تقدیم انقلاب کرده اند شهدای سر از پا نمی شناختند و با آن سن کم پا به میدان نبرد و جنگ تحمیلی و دفاع از تمامیت ارضی کشورشان و مردم و ناموس شان مردانه جنگیدند در آن زمان رزمندگان سپاهی و بسیجی داشتیم که بعضا با تجربه نظامی اندکی که داشتند در جلو دشمن بعثی ایستادگی کردند و زره ای از خاک میهن شان نگذاشتند به دست اجانب بیفتد و امروز همان امنیت پایدار که در کشور روز به روز در حال افزایش است. 

مرهوم و جانفشانی این دلاور مردان است و کشور و مردم تا ابد بیمه کردند.شهدا هر چه داشتند در طبق اخلاص نهادند یکی از شهدای شهرمان که در دوران دبستان و از بسیجان مخلص خدا بود و با هم همکلاس بودیم شهید سعید سمیعی نژاد این عنصر والامقام چه در مدرسه و در پایگاه های بسیج و از نظر باهوشی این عزیز زبان زد همه معلمان و فرماندهان پایگاه ها و خاص و عام بود.
 
سعید همیشه به دوستان خود سفارش می کرد که نماز و نماز جمعه را فراموش نکنید. و در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد روحش شاد در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت مسئولین باید در آموزش و پرورش معلمان به دانش آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب ترویج و سوق دهند آموزش و پرورش کشور این فرهنگ ابدی در کتاب های درسی بگنجاند و حذف نشود رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها به مسئولین تذکر داده اند که نگذارید فرهنگ ایثار و شهادت از کتاب های درسی جدا شود به فرموده آقا یاد و خاطره شهدا زنده نگاه داشتند کمتر از شهادت نیست.
 
آقا همیشه در سخنرانی هایشان فرموده اند فرماندهانی در دفاع مقدس بودند که از یک عنصر معمولی چطور تبدیل به ژنرال های قدرتمند شدند جز با تکیه به خدا و ائمه علیه السلام. به فرموده امام خمینی(ره) رزمندگان ما با تکیه به خداوند و با سلاح ایمان توانستند با ده ها کشور دشمن بجنگند نه تنها صدام امروز در ادامه راه همان شهدا رزمندگان و مدافعان حرم امامان ما مدافعانی همچون شهید محسن حججی که سر از پا نمی شناخت و در اردوهای جهادی و در کارهای خیر همیشه پیش قدم و ثابت قدم بود و بعد به سوریه اعزام شد و پاسدار حججی که قهرمانی در خط مقدم با خون خواران داعشی شجاعانه که هم رزم سردار سلیمانی بود پا به میدان نبرد گذاشت محسن عاشق شهادت بود آقا در جمع مسئولان فرهنگی فرمودند محسن حججی حجت خدا بود.محسن می گفت اگر رضایت مادرم نبود به آرزویم نمی رسیدم ما بسیجیان هم ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود. ان شاءالله

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: