تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
جمع بندی هفته دولت در لارستان/ 191 پروژه به ارزش 265 ميليارد تومان
28 شهريور 1396   11:29:09 |  شهرستانها > لارستان
جمع بندی هفته دولت در لارستان/ 191 پروژه به ارزش 265 ميليارد تومان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه هماهنگی و انسجام از ضروریات کار در فرمانداری است،افزود: اختلاف سلیقه نباید باعث وقفه در روند امور شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جمع کارکنان فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر باعث جاودانگی نام و خاطره این شهیدان شد و آحاد جامعه از آنها به عنوان الگوهای خدمتگزاری یاد می کنند.
 
وی ضمن تأکید بر رعایت تواضع، تکریم مردم و ارائه خدمت مشفقانه و صادقانه به ملت گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های مجسم ساده زیستی،صداقت و خدمت متواضعانه به مردم بودند که مسئولین و کارمندان دولت باید مرام و مسلک شهیدان رجائی و باهنر را به عنوان انسان‌هایی وارسته و خدمتگزارانی صادق الگوی خود قرار بدهند.
 
فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه هدف ما خدمت به توسعه عمران، آبادانی و سلامت مردم است، خاطر نشان کرد: هدف همه ما خدمت بی منت به مردم است و خدا را شکر در این 4 سال اخیر شاهد تحولات عظیم در اجرای طرحهای عمرانی ، بهداشتی، زیربنایی، خدماتی و غیره در منطقه لارستان بوده ایم.
 
وی در ادامه با تقدير از زحمات وتلاشهاي پرسنل فرمانداري ویژه لارستان و بخشداري هاي تابعه در طول يكسال گذشته افزود: خوشبختانه با هماهنگي و تعامل و برنامه ريزي صورت گرفته، طي سال گذشته تا كنون سرشماري عمومي نفوس و مسكن و انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و اجرای برنامه های دهه فجر و هفته دولت در سطح شهرستان به نحو مطلوبي اجرا شد.
 
حسنی با بيان اينكه هدف از خدمت مردم در درجه اول كسب رضايت خداوند متعال و افزايش رضايتمندي مردم در جامعه است.
 
موفقيت هاي اخير شهرستان و فرمانداري را ناشي از يك كار تيمي منسجم و برنامه ريزي شده دانست و تصريح كرد: انسجام،همدلی،همراهی و همکاری بیشتر بین کارمندان، باعث افزایش بهره وری و کارایی یک سازمان می شود.
 
معاون استاندار فارس در بخش ديگری از سخنان خود با اعلام اينكه 191 پروژه در شهرستان لارستان در هفته دولت به بهره برداري و یا ساخت آنها آغاز شد؛ گفت: اعتبار هزينه شده براي اين پروژه ها بالغ بر 265 ميليارد تومان بوده است.
 
حسنی اضافه كرد: اين پروژه ها در بخش هاي بهداشت و درمان،آبرسانی،گازرسانی، مخابرات، برق رسانی،عمران شهري، صنعت، معدن و تجارت،آموزشی،طرح های هادی روستایی، آسفالت و زير سازي معابر روستايي، جهاد كشاورزي، آب و فاضلاب روستايي، فرهنگي و ورزشي و غیره بود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: