تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
فرماندار ویژه لارستان زنگ آغاز سال تحصیلی را درهنرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) به صدا درآورد
3 مهر 1396   15:21:45 |  شهرستانها > لارستان
فرماندار ویژه لارستان زنگ آغاز سال تحصیلی را درهنرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) به صدا درآورد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در هفته دفاع مقدس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و دیگر مسوولان شهرستان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، درهنرستان فنی دخترانه فاطمه الزهرا(س) این شهرستان نواخته شد.

 به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛در شروع سال تحصیلی جدید صبح امروزطی مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری ، معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان،فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و شورای اسلامی شهر لار و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان،زنگ مهر بیش از 280 واحد آموزشی تحت پوشش معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان به صدا درآمد.
 
در این ویژه برنامه محسن شاه محمدی معاون مدیریت آموزش و پرورش و حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان در موضوع مهم علم و علم آموزی به ایراد سخن پرداختند.
 
سپس دانش آموزان بصورت منظم از زیر کلام ا... مجید عبور کردند و هریک وارد کلاس های درس خود شدند. خاطره گویی توسط مادر شهید قاسم افراسیابی ، قرائت شعر ومقاله توسط دانش آموزان،پخش کلیپ بوی ماه مهر و دفاع مقدس ، از دیگر برنامه ها ی این مراسم بود. گفتنی است
 
در این روز بیش از 22 هزار دانش آموز دختر و پسر لارستانی نیز اول مهر ماه را گرامی داشتند و با نام خدای تبارک و تعالی در بیش از 1300 کلاس درس حاضر شدند. اضافه می گردد که مراسم مشابهی نیز درمدارس بخش های اوز،بیرم،جویم،بنارویه،صحرای باغ و شهرها و روستاهای بخش مرکزی با شکوه خاصی برگزار گردید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: