تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
20 هزار بذر توسط دوستداران طبیعت در لارستان کشت شد
14 آذر 1395   11:56:22 |  اقتصاد > 
20 هزار بذر توسط دوستداران طبیعت در لارستان کشت شد

به دنبال برگزاری یک دوره کلاس آموزشی کاشت بذر در کوهستان، روز جمعه ٩٥/٨/٢١ در طرحی مشترک، توسط اعضای انجمن دوستداران محیط زیست لارستان و کورده، و با حضور كارشناسان اداره منابع طبيعي و جهاد كشاورزي لارستان، تعداد ٢٠٠٠٠ عدد بذر آنغوزه و بادام كوهي در ارتفاعات كوه رادار كورده لارستان کاشته شد. 
 

به گزارش پایگاه خبری عصر لارستان عاليه سادات رفعت حقيقي کارشناس ارشد گیاهان دارویی و نائب دبير انجمن دوستداران محيط زيست و كارشناس جهاد كشاورزي لارستان اعلام كرد: طرح کاشت بذر به منظور احیاء و توسعه گياهان دارويي ، در ارتفاعات شهرستان لارستان اجرا که با استقبال بي نظیر دوستداران طبیعت مواجه شد.
 
وی افزود: بیش از ٢٠٠٠٠ بذر آنغوزه و بادام كوهي توسط صدها نفر از دوستداران طبیعت، سازمانهای مردم نهاد، مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد كشاورزي این شهرستان طی یک برنامه ویژه با صعود به ارتفاعات ١٨٠٠ متری کوه رادار و در سطحي حدود ١٠ هکتار کشت شد.
 
منصور رضايي رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان نیز ضمن تاکید بر ضرورت حفظ و صیانت از منابع طبیعی، هدف از اجرای این طرح را جلب مشارکت مردم در راستای حفظ و حمایت از گياهان بومي ، فرهنگ سازی در زمينه مشارکت عمومی در حفظ منابع طبيعي و آشتي با طبيعت دانست.
 
 وي ابراز داشت : در نظر است این برنامه تا پایان امسال با همكاري و مشاركت دوستداران محيط زيست لارستان در تمام نقاط شهرستان استمرار یابد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: