تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
امکان پرداخت الکترونیکی صدقات، اکرام ایتام در کمیته امداد امام خمینی لارستان راه اندازی شد
7 آبان 1396   09:41:55 |  دانش و فناوری > 
امکان پرداخت الکترونیکی صدقات، اکرام ایتام در کمیته امداد امام خمینی لارستان راه اندازی شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از الکترونیکی شدن صدقات ،کمکهای مردمی و اکرام ایتام از طریق سیستم های الکترونیک تائید شده جهت نیازمندان لارستانی خبر داد.

 
هوشنگ دلاور اظهار داشت : با توجه به مهیا بودن بستر و زیر ساخت های لازم برای استفاده از فضاها و پتانسیل های موجود در جهت تبلیغ و افزایش کاربران روش های الکترونیکی در پرداخت صدقات و کمک های مردمی،روش های پرداخت سه گانه برای پرداخت کمک های خیرین در اختیار شهروندان نیک اندیش قرار گرفته است.
 
دلاور افزود: روش اول آنی پرداخت الکترونیکی از طریق سامانهussd   و توسط سیستم های اندروید(گوشی های هوشمند) و ios  قابل استفاده می باشد و با کد دستوری #07123*8877* قابل پرداخت می باشد.
 
دلاور تصریح کرد: روش دوم، آنی پرداخت صدقه(خوب باشیم) که کافی است عدد 1 را به سامانه 8877 پیامک نمائید که پس از ارسال،پیامی برای فعال سازی و تائید کسر روانه مبلغ 100 تومان صدقه روزانه از سیستم ارسال خواهد شد.
 
دلاور با اشاره به افزایش تعداد حامیان ایتام و تلاش جهت سهولت پرداخت وجوهات آنها ، به روش سوم پرداخت الکترونیکی از طریق اپلیکشن موبایلی سکه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اپلیکشن سکه از سایت بازارcafebazaar.ir به صورت رایگان قابل دریافت می باشد.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان افزود: تمام پرداختهای الکترونیکی اشاره شده به حساب کمیته امداد لارستان واریز می شود که جهت نیازمندان این شهرستان و ایتام تحت حمایت حامیان ، اختصاص خواهد یافت.
 
شایان ذکر است در حال حاضر فقط نسخه اندروید آن قابل دانلود و استفاده می باشد که امکان پرداخت غیر حضوری حامیان اکرام و نیز سایر سر فصل ها از جمله صدقه و غیره فراهم می باشد.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: