تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره شصتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد
20 آبان 1396   23:02:56 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
شماره شصتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد

شماره شصتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد.

تیترهای اصلی 3گانه این شماره به برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در لار، انتصاب سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان لارستان از میان بانوان، اقتدار هندبال بانوان لارستان در برابر بهبهان اختصاص دارد.
 
این شماره از عصر لارستان با دو سرمقاله از کرامت الله بلوچی و دکتر مهران صولتی با عنوان های "طرح افزایش نمایندگان مجلس، معادلات منطقه ای و معیارهای کشوری"  و "چرا بازرگان کامیاب نبود؟"بسته شده است. مقاله "پيشنهادی برای رونق گردشگری ادبی" از دکتر محمد جعفر محمدزاده "به فکر آیندۀ من هم باش" از دکتر فردین علیخواه "اربعین است این یا که محشر!" از دکتر محمد مهدی فتوره چی از مطالب خواندنی این شماره است.
 
در صفحه آخر و در باکس قاب اثری از "عادل ذاکری" دیده می شود. در باکس گفت و گو مصاحبه با "مهندس صادقی" ریاست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک لارستان" کار شده است. در ستون طنز اثری از راشدانصاری با عنوان "نوشیدن چای در چند مرحله" و در ستون شعر اثری از دکتر مصطفی رستم پور با عنوان "نیلوفر در آینه" درج شده است و باکس یادداشت آخر به "اربعین؛ فضای خاطره و یادآوری، تلألؤ تمدنی دیگر" از دکتر دکتر عبدالحسین کلانتری اختصاص دارد.
 
ستون دل نوشته هم با اثری از طاهره بنيسی پر شده است.
 
عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: