تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی جدید، از مشکلات کارگاه های فعال فعلی غافل نشویم
5 آذر 1396   23:12:09 |  شهرستانها > بخش
برای ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی جدید، از مشکلات کارگاه های فعال فعلی غافل نشویم

جلسه کار گروه رفع موانع تولید و اشتغال در بخش بنارویه لارستان برگزار شد.
 

 به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال بخش بنارویه به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، اسماعیل بهروز بخشدار ، محمدحسن صداقت شهردار بنارویه و رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، تأمین اجتماعی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، مرکز رشد، منابع طبیعی لارستان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جویم، اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از تولید کنندگان و صنعت گران در محل بخشداری بنارویه برگزار شد.
 
در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی تاکید کرد: اگر سرمایه گذار و یا تولید کننده ای مشکل دارد، بایستی در همین جلسات راهکار های خوبی در راستای رفع مشکلات ارائه شود. حسنی گفت: بحث سرمایه گذاری یکی از مؤلفه هایی است که حرف اول را در ایجاد اشتغال می زند و آن هم سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی است. البته در کنار این موضوع رفع موانع تولید و اشتغال نیز از اولویت هاست تا شرکت ها و کارخانه هایی که در منطقه لارستان در حال فعالیت هستند، مواجه با مشکل نشوند و همچنان به کار و تولید خود ادامه دهند. همچنین بحث مهارت های فنی هم بایستی سر لوحه قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: البته این نکته را هم نبایستی فراموش کرد که توجه به طرح های کوچک و بنگاه های زود بازده باعث نشود که ما از احداث شرکت ها و کارخانه های بزرگتر غافل شویم، بلکه بایستی تلاش مجموعه شهرستان به ایجاد کارخانه ها و شرکت های کوچک و بزرگ باشد و در توازن هم حرکت کرد و در این خصوص بایستی همراهی و همکاری بیشتر شود تا قدمی در راستای اشتغال زایی هر چه بیشتر شهرستان و بخش بنارویه برداریم. در این جلسه همچنین جمعی از تولید کنندگان و صنعت گران بخش بنارویه اهم مسائل و مشکلات و درخواست های خود را از جمله بخشش جرائم مالیاتی و بانکی، تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، مشکلات بیمه ای، افزایش نرخ قیمت نهاده های کشاورزی، ارزانی قیمت تضمینی مرغ و غیره مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شدند. در ادامه مسئولین ذیربط نیز پاسخ مقتضی را ارائه کردند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: