تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
اَرَد شهر شد
20 آذر 1396   09:34:59 |  شهرستانها > گراش
اَرَد شهر شد

فداغ: فرماندار گراش از ارتقای مرکز بخش ارد به شهر بنا به درخواست مردم منطقه و پی‌گیری‌های مسئولین محلی، فرمانداری، نماینده مجلس و استانداری فارس خبر داد و گفت:هیات دولت با توجه به ظرفیت و شرایط منطقه با ارتقاء مرکز بخش ارد به شهر موافقت کرده است و مصوبه آن به تاریخ ۷ آذر ماه سال جاری به استانداری فارس ابلاغ که امیدواریم به زودی شهرداری این شهر گشایش یابد.

اصغر فرودی با بیان اینکه این ارتقاء می‌تواند سهم بسزایی در توسعه یافتگی منطقه داشته باشد، اظهار داشت: راه اندازی شهرداری در بخش ارد یکی از آرزوهای دیرینه اهالی این منطقه بود که با تلاش مسئولین و مردم این امر محقق شد.
وی بر ضرورت مشارکت مردم نیز در توسعه و آبادانی منطقه تاکید کرد و افزود: شورای اسلامی ارد باید زمینه را برای استقرار شهرداری با کمک مردم فراهم کند
فرودی اضافه کرد: باید تلاش کنیم و مردم همت کنند تا نیاز‌های اولیه برای راه اندازی شهرداری در مرکز بخش فراهم شود تا شهردار ارد هر چهسریع تر معرفی گردد.
وی ساختمان و تجهیزات اداری، منزل مسکونی و خودرو  را از مهمترین نیازهای اولیه برای راه اندازی شهرداری عنوان کرد.
فرماندار گراش همچنین از پیگیری ارتقاء دهستان فداغ به بخش خبر داد و افزود: امیدواریم با همت دولت تدبیر و امید موانع ایجاد بخش فداغ برداشته و هر چه سریع‌تر این خواسته به حق مردم محقق شود.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: