تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مستند خیرین ورزش یار  لارستان تهیه شد
19 دي 1396   11:22:19 |  ورزش > 
مستند خیرین ورزش یار لارستان تهیه شد

با حضور گروه مستندسازی شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مستند خیرین ورزش یار لارستان تهیه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرنامه لارستان، گروه مستندسازی شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور چندروزه در منطقه لارستان اقدام به تهیه مستندی از فعالیت‌های خیران این شهرستان در عرصه ورزش کردند.
 
این گروه متشکل از مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش، علیرضا قانع مدیر تولید برنامه‌های شبکه ورزش سیما و مجید نورمحمدگل‌سفیدی فیلمبردار سینما و تلویزیون که سابقه فیلمبرداری زنجیره‌هایی همچون پایتخت را در کارنامه دارند، کار تهیه این مستند را بر عهده داشتند.
 
محمد حسن طیبی  اظهار داشت: این گروه مستندساز با حضور در مهم‌ترین پروژه‌های خیرساز منطقه لارستان شامل سالن ورزشی فرهنگی ۳ هزار نفره چندمنظوره منیری، مجموعه ورزشی فتح‌علی آل‌خواجه شهر خور و سالن ورزشی حاج عبدالرحیم فولادچنگ خوری، سالن ورزشی برادران حسن‌پور روستای بلغان، ورزشگاه روستای ده‌فیش، زمین چمن مصنوعی روستای چغان و مجموعه ورزشی باشگاه شهید چمران لارستان اقدام به تهیه فیلم کردند.
 
وی گفت: هدف از این اقدام را شناساندن خیران و پتانسیل‌های ورزشی لارستان به کشور و قدردانی از خیرین ورزش‌یار این خطه دانست و افزود: خیرین لارستانی در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها در کشور زبانزد خاص و عام هستند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ پروژه ورزشی خیرساز در لارستان وجود دارد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان درباره جزئیات این مستند، گفت: انجام مصاحبه با جمعی از فعالان عرصه ورزش مناطق مختلف لارستان، تهیه گزارش در رابطه با مجموعه‌ها و همت خیران ورزش‌یار، مشخصات پروژه‌های ورزشی، انجام مسابقات دوستانه و همچنین به تصویر کشیدن شورونشاط در بین اقشار مختلف مردم ورزش‌دوست لارستان از دیگر بخش‌های این مستند بوده است.
 
شایان ذکر است، این مستند با همکاری اداره ورزش و جوانان لارستان و وحید جعفری مدیرعامل شرکت آل اشپورت در خاورمیانه تهیه‌شده است.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: