تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره سیزدهم «عصر لارستان» منتشر شد
1 آذر 1395   02:33:06 |  ویژه‌ها > تازه‌های‌مطبوعات
شماره سیزدهم «عصر لارستان» منتشر شد

شماره سیزدهم "عصر لارستان" امروز دوشنبه اول آذر 95 منتشر شد.

تیتر یک این شماره "عصر لارستان" به راهپیمایی بزرگ مردم لار در اربعین حسینی اختصاص یافته است و سرمقاله را دکتر حسین طاهری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با عنوان"چگونه کتابخوانی را در سبد خانوار وارد کنیم؟" نوشته است.
 
مقاله "از بازگویی نکات مثبت و منفی رسانه نهراسیم"به قلم لیلا وصالی " مقاله در اوصاف خدای حسین (ع) از اسدالله زهره وند, طنز روزانه وحید حاج سعیدی با عنوان" درز گرفتن جیب های نجومی اقتصاد پسا برجامی!" مقاله سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی؛ نهضتی را که آغاز کرده ایم ... به قلم سید تقی کمالی -دبیر علمی همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی- از دیگر مطالب خواندنی این شماره است.
 
گفت و گو با مهندس صالح صادقي ريیس آزمايشگاه فني ومکانيک خاک شهرستان لارستان, یادی از حاج رضا مهندس شاعر برجسته آیینی لارستان به قلم صمد کامجو, مقاله "سواد رسانه و مسئولیت اجتماعی، از مردان شعار تا مردان عمل" به قلم دکتر محمد صادق افراسیابی. مطلب" نقش کمیته بانوان خانه احزاب در کاهش شکاف جنسیتی" به قلم فاطمه اصلان زاده -دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ایران - از مطالب دیگری است که در شماره سیزدهم عصر لارستان درج شد و خواندن آن را به کاربران پیشنهاد می کنیم
 
در بخش "پیشخوان" کتاب هنر آشپزی لارستان (نویسنده: سهیلا (نجمه) کاظمی لاری) معرفی شده است و قاب عکس این شماره به اثری از جواد قنبری اختصاص دارد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: