تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره دوم «عصر لارستان» منتشر شد
16 خرداد 1395   00:06:43 |  ویژه‌ها > تازه‌های‌مطبوعات
شماره دوم «عصر لارستان» منتشر شد

دومین شماره «عصر لارستان» عصر یکشنبه 16 خرداد 95 منتشر شد.

دومین شماره دوهفته نامه عصر لارستان طبق موعد مقرر در روز 16 خرداد 95 منتشر شد. تیتر اول نشریه با عنوان"حسینیه اعظم در حلقه دلدادگان آقای لارستان" به مراسم چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی آیت اللهی پرداخته است. سرمقاله این شماره با عنوان" زمینه های ریاست مجدد علی لاریجانی بر مجلس" به انتخابات هیئت رییسه مجلس دهم اختصاص دارد.
 
مصاحبه منیره جهانبین با معاون دانشگاه ورزبورگ آلمان یکی دیگر از مطالب خواندنی این شماره است. مقالات" تکانه های فرهنگی خور" از محمد زارع, " افق درخشان مطبوعات شهرستانی" از سردار نوروزی, "ادبیات, نمایش زندگی و ضرب المثل ها منابع تحقیق برای زندگی" از احمد خضری و " چرا مردم لار این روزها ناراحتند" از علیرضا آسوده و " امام خمینی, ولایت فقیه و مشعلی همیشه فروزان از احمد شریفی نیز از مطالب قابل توجه نشریه است.
 
در این شماره عصر لارستان همچنین مصاحبه با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مورد همایش "حسابداری, مدیریت, سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی" و  گزارش هایی از فرودگاه بین المللی لارستان و مراسم روز ایرانیان در دوسلدورف آلمان درج شده است. خواندن این شماره عصر لارستان را به کاربران پیشنهاد می کنیم.
 
عصر لارستان اول و شانزدهم هر ماه منتشر می شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: