تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
توانمندی های گردشگری شهر لار به مسافران معرفی شود
25 اسفند 1396   20:31:49 |  شهرستانها > لارستان
توانمندی های گردشگری شهر لار به مسافران معرفی شود

ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری لار با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به همشهریان و همچنین مهمانان در ایام نوروز، برای دومین بار تشکیل جلسه داد. 
 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به ریاست عبدالله محبی رئیس شورا و با حضور شریفی لاری معاونت عمرانی، عبدالرحیم بیژنی، اشکان عسکری و عشرت جهاندیده عضو شورای اسلامی شهر، سیما علویه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در محل دفتر شهردار تشکیل شد.
 
محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار با تاکید بر هدیه کردن شور و نشاط به شهروندان گفت: باتوجه به پتانسیل گردشگری این منطقه باید فضای شاد وسالم و امن برای مسافران فراهم کنیم و این امر با برنامه ریزیهای دقیق امکان پذیر می شود. وی ضمن تاکید بر اینکه همه واحدها باید از پتانسیل و توانمندی های نیروها و امکانات موجود استفاده و نسبت به مرتفع نمودن موانع و کاستیها اقدام نمایند، اظهار داشت: افرادی جهت استقرار درکمپهای نوروزی قرارگیرند که آشنایی کامل و جامع نسبت به شهر و جاذبه های گردشگری موجود داشته باشند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر لار افزود: واحدهای عمران، خدمات شهری، زیباسازی، تاسیسات، فضای سبز، حمل و نقل، آتش نشانی و روابط عمومی که پیشانی کار ستاد تسهیلات نوروزی هستند باید با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.
 
محبی تصریح کرد: همه ما موظفیم با حساسیت بالا و آمادگی کامل و تجهیزات مناسب به مسافران و شهروندان خدمات بهینه در سال جدید ارایه نماییم . رئیس شورای شهر لار با اشاره به اینکه همدلی و یکپارچگی در بین نیروها می تواند عملکرد مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات ارزنده بالا ببرد، خاطرنشان کرد: طرح ایده های نو می تواند آسایش و رفاه مسافران نوروزی را در سفر به این شهر دو چندان کند.
 
نوازشریفی لاری معاون فنی و عمرانی شهردار لار هم طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری در امر خدمات رسانی و تسریع در پروژه های عمرانی اظهار داشت: دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی باید طوری برنامه ریزی نمایند که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران، هویت مردم شریف لار و ارزش های فرهنگی و اجتماعی و قدمت چند ساله این منطقه نیز به مسافران و گردشگران معرفی گردد.
 
شریفی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به مسافران نوروزی، گفت: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم شهر لار همچون گذشته است . وی با بیان اینکه در نوروز پیش رو با آمادگی کامل، شهر را برای استقبال از بهار آماده خواهیم کرد، گفت: رنگ آمیزی بلوارها، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارکها، تمیزکردن ولایروبی جوی ها، هرس درختان و گل کاری، روشنایی، تجهیز سرویس های بهداشتی، کف پوش وسایل بازی، تجهیز نمازخانه ها و آبخوری ها، همچنین پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و شست و شو و تعمیر تابلوهای ورودی شهر، خط کشی سطح شهر، تعریف مسیرهای گردشگری، نورپردازی درختان و ساخت المانهای نوروزی در اولویت است. در ادامه بیژنی، عسکری و جهاندیده اعضای شورای شهر به منظور هر چه بهتر استقبال از نوروز 97 راهکارهای قابل توجهی را بیان کردند. در پایان جلسه هر یک از اعضای ستاد تسهیلات، نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمودند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: