تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
 ۲۳۰ مرکز اسکان فرهنگیان در لارستان پذیرای مهمانان نوروزی
25 اسفند 1396   20:28:08 |  شهرستانها > لارستان
۲۳۰ مرکز اسکان فرهنگیان در لارستان پذیرای مهمانان نوروزی

مدیر آموزش و پرورش لارستان از تجهیز ۲۰۰ کلاس درس، ۵ خانه معلم و ۲۵ سوئیت باشگاه فرهنگیان این شهرستان به امکانات رفاهی به منظور استقبال و اسکان مهمانان نوروزی خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه جاری، ستاد اسکان فرهنگیان لارستان فعالیت خود را به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با مدارس مجری طرح اسکان به منظور استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی آغاز کرده است.
 
وی افزود: امسال این ستاد با بیش از ۲۰۰ کلاس در ۲۵ مدرسه، ۵ سوئیت در خانه معلم با ظرفیت ۴۰ نفر و ۲۵ سوئیت در باشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۱۲۰ نفر پذیرای مسافران و مهمانان فرهنگی و کارمندان دولتی است. مدیر آموزش و پرورش لارستان با اشاره به اینکه مدارس طرح اسکان به ۳ گروه ویژه، «الف» و «ب» تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: این تقسیم‌بندی بنا به میزان تجهیزات و امکانات است.
 
معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امسال مدارس مشمول طرح اسکان به ۴۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته فرش، ۲۰ دستگاه یخچال مجهز شده‌اند. وی همچنین از تعمیر و تجهیز خانه‌های معلم خبر داد و افزود: جهت سهولت مسافران فرهنگی، ۴ بنر بزرگ و ۲۰ بنر کوچک راهنمای ستاد اسکان در ورودی‌های شهرقدیم و سطح شهر نصب‌شده است.
 
اسماعیلی بابیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر روز مهمان توسط ستاد اسکان فرهنگیان لارستان پذیرش شدند، یادآور شد: در سال گذشته شهرستان لارستان به لحاظ پذیرش مسافر در زمره ۵ شهر برتر استان فارس قرار گرفت.
 
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان لارستان از شهروندان خواست تا در راهنمایی مسافران نوروزی به سمت ستاد اسکان مستقر در آموزش و پرورش لارستان و همچنین نشانی مدارس همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۲۲۴۷۹۹۵ و ۵۲۲۴۹۲۲۲ یا ۰۹۳۹۱۸۹۸۳۳۷ تماس حاصل کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: