تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
با شما بودیم و دو ساله شدیم!
11 فروردين 1397   00:11:32 |  ویژه‌ها > سرمقاله
با شما بودیم و دو ساله شدیم!

در آغازین روزهای سال 1394 وقتی صحبت از انتشار دو هفته نامه عصر لارستان به میان آمد، شاید خوش‌بین‌ترین ما نیز فکر نمی‌کرد (با توجه به تعداد نفراتمان) به این شکل و با این میزان تأثیرگذاری دو‌ساله آن هم به شکل منظم شود. به‌خصوص اینکه از همان لحظه اول افرادی سعی کردند با تخریب، تحریریه را از هم بپاشند  که با استراتژی قوی که در شورای سیاست گذاری نهاده شده بود عملی نشد. 

تصمیم ما بر این بود که در عصر لارستان، ستون اختصاصی برای نویسندگان به صورت ثابت یا اینکه توسط خود ما تولید شود به شکلی که آنچه مخاطبان در عصر لارستان می‌خوانند با متن‌هایی که در دیگر وب‌سایت‌ها از روی‌هم کپی می‌شود متفاوت باشد. بنابراین با تعریف چندین حوزه موضوعی کوشیدیم از افراد صاحب‌قلم و متخصص در هر حوزه استفاده کنیم تا درنهایت آنچه درعصر لارستان منتشر می‌شود، نکاتی را نیز به دانسته‌های خواننده بیفزاید.
به‌این‌ترتیب در ادامه مسیر دوستانی اهل فضل و اهل‌قلم به جمع کوچک ما اضافه شدند که نوشته‌هایشان به وزن اعتبار این نشریه بسیار افزود. امیدواریم به لطف حق در سال 97 بر تعداد آن‌ها افزوده شود.
با این ‌حال در طول این مدت در همه زمینه‌ها شاید ایده‌آل‌های ما محقق نشده؛ اما دستاورد این دوسال که در خدمت خوانندگان عزیز عصر لارستان بودیم، باوجود فاصله‌ای که با ایده‌آل‌های ما دارد (به‌عنوان نقطه آغاز) آن‌گونه هست که بتوان به آینده‌اش امیدوار بود.
در سالی که گذشت بسیاری کمک‌حال ما بودند هریک به شکلی دست ما را گرفتند تا باری که بر دوش می‌کشیدیم، زمین نخورد. در اینجا از همه آن‌ها صمیمانه تشکر می‌کنیم.
در آستانه سال جدید به‌رسم دیرینه این دیار نوروز را به شما تبریک می‌گوییم هرچند که دشوار است، اما دوهفته‌ای در خدمت شما عزیزان نخواهیم بود. امیدوارم در سال جدید با مطالبی تازه و با دستی پر در خدمت شما باشیم.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: