تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
تقدیر شورا و شهرداری لار ازدست اندرکاران برنامه ی نوروزگاه۹۷
11 ارديبهشت 1397   10:16:36 |  فرهنگ و هنر > میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
تقدیر شورا و شهرداری لار ازدست اندرکاران برنامه ی نوروزگاه۹۷

صبح روزدوشنبه ۹۷/۱/۲۰ ازتعدادی از پرسنل شهرداری و همچنین محبوبه وحیدیان، نعمت الله زائر،صمدکامجو،ملک جمشیدالماسی وفضل الله اخضری اعضای انجمن دوستداران فرهنگ لارستان، تقدیرشد.

محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار،نوازالله شریفی معاون عمرانی شهرداری، عبدالله محبی رئیس شورا و عشرت جهاندیده عضو کمسیون فرهنگی شورا، هر کدام ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات برنامه ریزان، دست اندرکاران،مجریان و هنرمندان این برنامه، که با تلاش همراه با عشق و علاقه، شادی و نشاط را به مردم شهر هدیه کردند،به نقاط قوت و ضعف این برنامه نیز اشاره نمودند.
 
شایان ذکر است که برنامه های متنوع و شاد نوروزگاه ۹۷ به مدت ۱۰شب در باغ نشاط لار پذیرای تعداد زیادی از همشهریان، مسافرین نوروزی داخلی و خارجی بود و درحاشیه ی این برنامه،غرفه هایی از صنایع غذایی بومی وهنرهای دستی هنرمندان لارستانی نیز در معرض دید عموم قرار داشت.
 
نیازجامعه ی شهری لار به نشاط اجتماعی، استقبال چشمگیر مردم و درخواستهای مکرر آنان مبنی بر اجرای برنامه های شاد فرهنگی و باتوجه به حضور گروههای مختلف هنری بومی، وجود پتانسیلها و زمینه های لازم در منطقه، می طلبد که مسئولین و متولیان امور فرهنگی، طوری برنامه ریزی کنند که در طول سال به مناسبتهای مختلف، نیز چنین برنامه هایی اجرایی شود.
 
عشرت جهاندیده

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: