تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
مقاله نسرین حجتی در ششمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی  و روانشناختی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه الزهرا تهران پذیرفته شد
26 ارديبهشت 1397   10:53:07 |  فرهنگ و هنر > کتاب و ادبیات
مقاله نسرین حجتی در ششمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناختی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه الزهرا تهران پذیرفته شد

مقاله نسرین حجتی در ششمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناختی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه الزهرا تهران پذیرفته شد.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ این مقاله با عنوان اشتغال و تاثیر آن بر سلامت روان در ششمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناختی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی دانشگاه الزهرا تهران ارائه شد.
 
شایان ذکر است که مقاله های بسیاری از ایران در این همایش شرکت داشتند و مقاله نسرین حجتی توانست مجوز چاپ در مجله این کنگره را دریافت کند.
 
در ادامه چکیده این مقاله می آید:
سلامت روانی هیچگاه با فهرست یا خصوصیات ثابت یا ویژگی های معین تعریف نشده است طبق تعریف فرهنگ روانشناسی آرتور واژه سلامت روانی برای افرادی به کار می رود که عملکردشان در سطح بالایی از سازگاری هیجانی و رفتاری است و نه در مورد افرادی که صرفا بیماری روانی ندارند. از نظر کاپلان و سادرک(1989) سلامت روانی آن حالت بهزیستی است که افراد قادر میباشند براحتی درون جامعه شان عمل کنند و پیشرفت ها و خصوصیات شخصی برایشان رضایت بخش باشد سلامت روان قدرت آرام زیستن و با خود و دیگران در آرامش بودن است.
 
آگاهی از درون احساسات خویشتن است، قدرت تصمیم گیری در بحران ها و مقابله با فشار های زندگی است.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: