تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
وعده های مسئولان به تیم بانوان شهید چمران عملی نشده است
9 خرداد 1397   00:34:58 |  ورزش > 
وعده های مسئولان به تیم بانوان شهید چمران عملی نشده است

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان قهرمان هندبال غرب آسیا و نایب قهرمان لیگ برتر بانوان ایران در فصل پیش برای ادامه فعالیت نیاز به همکاری مسئولان منطقه و استان فارس دارد.

این تیم که با کسب عنوان قهرمانی غرب آسیا توانست ورزش بانوان استان فاس را در سطح بین المللی صاحب سکوی قهرمانی کند اکنون در فاصله حدود سه ماه مانده به آغاز فصل جدید هندبال بانوان کشور با مشکلات مالی روبروست.
در پایان فصل پیش مقرر شده بود که 200 میلیون تومان از سهم دو در صد نفت لارستان به این تیم اختصاص یابد و 200 میلیون تومان نیز از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به این تیم پرداخت گردد.
 پرداخت این مبلغ در شرایطی که هزینه میلیاردی تیم هندبال شهید چمران حضور مجدد بانوان لارستان را در فصل بعد در هاله ای از ابهام فرو برده است می تواند بخشی از مشکلات مالی تیم را مرتفع سازد. متاسفانه این وعده ها تا امروز عملی نشده است و تنها 50 میلیون تومان به این تیم پرداخت شده که به گفته عوامل تیم مشخص نیست از چه منبعی بوده است.
لازم به ذکر است که مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اخیرا از پرداخت هزینه ها و وثیقه حضور تیم هندبال شهرداری کازرون برای حضور در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا خبر داده بود.
باید از ایشان پرسید عمل به وعده های داده شده به تیم شهید چمران لارستان به فراموشی سپرده شده است و یا حل مشکلات این تیم عنوان دار آسیا نزد مسئولان اولویت ندارد؟
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: