تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره هشتاد و هشتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد
5 تير 1397   01:53:54 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
شماره هشتاد و هشتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد

شماره هشتاد و هشتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ تیترهای اصلی این شماره با عناوین "چرا شرکت سیمان لارستان حاضر به برگزاری مجمع عمومی نیست؟",  "کاهش 60 کیلومتری محور لار به زرین دشت" و "رئیس دفتر نماینده مسائل داخلی را به مدیران اجرایی ارجاع داد شورای شهرستان لارستان از توضیحات مدیر مخابرات قانع نشد" جلب نظر
می کند.
 
سرمقاله این شماره را کرامت اله بلوچی با عنوان "روز یکرنگی و اتحاد است" نوشته است. مقالات "جایگاه مردم در اندیشه شریعتی!" از دکتر  مهران صولتی, "قصه و غصه من با مرحوم دکتر!"  از سهند ایرانمهر, "پول، پول، پول" از دکتر فردین علیخواه و "تلخ و دوست‌داشتنی..." از امیر ناظمی از مطالب خواندنی این شماره است.
 
در نیم صفحه پایین از صفحه اول گزارشی از محبوبه وحیدیان با عنوان "شبی با حامیان بنیاد کودک لارستان" منتشر شده است.
 
در صفحه آخر و در باکس قاب اثری از فاطمه صالحی دیده می شود. در باکس کاریکاتور اثری از علی شافعی با عنوان "بی کاری و تورم" کار شده است. باکس گزارش تصویری به "رویارویی دوستانه پیشکسوتان شطرنج لار و شیراز" اختصاص یافته است.  در باکس خبر آخر نیز مطلبی با عنوان "تجلیل از کارکنان نمونه دادگاه عمومی بخش جویم" کار شده است.
 
دو یادداشت از رضا بابایی با عناوین"دموکراسی‌خواهان غیر دموکراتیک" و "چرا نمی‌توانیم شریعتی را نادیده بگیریم؟" نیز در صفحه آخر چاپ شده است و یادداشت دیگری را دکتر مسعود میری با عنوان "ورزش،ابداعِ یک ملت" نوشته است.
 
ستون طنز به اثری از راشدانصاری(خالوراشد) " و نقد کوتاهی بر آن اختصاص دارد.
 
عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: