تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره نود هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد
20 تير 1397   13:09:42 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
شماره نود هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد

شماره نود هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ تیترهای اصلی این شماره با عناوین "جمعی از سهامداران شرکت سیمان لارستان خواستار برگزاری مجمع عمومی در لار شدند"، "آسفالت باند دوم جاده گراش- اوز تکمیل شد" و "هواپیما به مهرآباد بازگشت" جلب نظر می کند.
 
سرمقاله این شماره را عادل پورشمسی مدیر مسئول عصر لارستان با عنوان "فیلتر شدن اینستاگرام آری یا نه؟" نوشته است و در آن سعی کرده است به اظهار نظر معاون اول دادستان کل کشور برای فیلترینگ آخرین شبکه اجتماعی بین المللی باقی‌ مانده در ایران و نقد و بررسی دیجیتال مارکتینگ در دولت دوازدهم  و نقشش در بحران ملی و تبعات مختلف اجتماعی و امنیتی برای کشور بپردازد. 
 
مقالات "فقر فرهنگی" از آرزو جهان پیما, "عقلای مجانین و راه سخت نقد در فرهنگ ایرانی- اسلامی" از سهند ایرانمهر, "اتاق اقتصاد اسير اتاق سياست نشود" از محمد ستاری‌فر, "حالا چی میشه؟ حالا چکار کنیم؟" از پدرام سلطانی و "در ستایش قلم" از کرامت اله بلوچی از مطالب خواندنی این شماره است.
 
در صفحه آخر و در باکس قاب اثری از عادل ذاکری دیده می شود. در باکس کاریکاتور اثری از علی شافعی با عنوان "روز قلم" کار شده است. باکس میز خبر نیز به اخباری با عنوان "پرورش بلدرچین راهی در جهت درآمد زایی زنان روستایی", "لارستان دارای مقام نخست در کشت دانه روغنی کنجد فارس" و "دیدار تیم منتخب بانوان کبدی کار لارستان با عضو کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار" اختصاص یافته است.
 
در ستون یادداشت آخر نیز مطلبی با عنوان "سخنی چند در باب روز قلم" از سهند ایرانمهر کار شده است. ستون طنز به اثری از راشدانصاری(خالوراشد) " با عنوان "نوشابه و سمبوسه ی قاچاقی و تحریم!" اختصاص دارد. 
 
در ستون دل نوشته 2 اثر از "خلیل اژدری" و "طاهره بنیسی" با عناوین "نبضِ احساسم", "غربت شمعدانيها" و در ستون شعر دو اثر از "علی اصغر داستان لاری" و "مرضیه جابری با عناوین "رسانه" و "سراب"  کار شده است.
 
عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: