تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
صدور آنلاین دفترچه تامین اجتماعی  وزیر ارتباطات از طریق بیمیتو
30 تير 1397   11:02:41 |  اجتماعی > 
صدور آنلاین دفترچه تامین اجتماعی وزیر ارتباطات از طریق بیمیتو

صبح روز سه‌شنبه 13 تیرماه 97 و در راستای اهداف دولت الکترونیک، طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و همراهی وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی، از خدمات جدید بیمیتو یعنی امکان صدور آنلاین، تمدید اعتبار و تعویض دفترچه بیمه تامین اجتماعی و ارسال آن، رونمایی شد.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود در این‌باره نوشت: به اجرای دولت الکترونیک امیدوارتر شدم. امروز در سازمان تامین اجتماعی شاهد اجرای بخش مهمی از خدمات دولت الکترونیکی، مرتبط با موضوع فعالیت‌های این سازمان بودم وی در ادامه با توجه به خدمات آنلاین بیمیتو افزود  یکی از این خدمات صدور دفترچه بیمه از طریق وب و ارسال سریع آن به محل کار و یا زندگی است که نمونه آن برای من صادر و همانجا ارسال شد.
 
از این پس دارندگان دفترچه بیمه تامین اجتماعی با مراجعه به بیمیتو bimito.com می‌توانند به صورت آنلاین اقدام به صدور، تمدید اعتبار و تعویض دفترچه بیمه خود کنند و آن را در محل کار و یا منزل خود دریافت کنند. همچنین بیمیتو به عنوان یک سرویس آنلاین مدیریت بیمه با ارائه اطلاعات در خصوص انواع بیمه‌نامه و همچنین امکاناتی نظیر مقایسه شرایط و نرخ بیمه‌نامه‌ها و خرید آنلاین بیمه به افراد کمک می‌کند تا بهترین بیمه را با توجه به شرایط و توان اقتصادی خود تهیه کنند.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: