تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
شماره نود و هشتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد
19 شهريور 1397   22:16:43 |  فرهنگ و هنر > رسانه و مطبوعات
شماره نود و هشتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد

شماره نود و هشتم هفته‌نامه «عصر لارستان» منتشر شد.

به گزارش عصرنامه لارستان؛ تیتر اصلی این شماره عصر لارستان با عنوان "اداره کل راه و شهرسازی لارستان در آستانه عقبگرد تاریخی" که در پی انتشار خبری مبنی بر تاسیس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لارستان و تنزل بخش های دیگر راه و شهرسازی این اداره کل به مدیریت، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبری را در فضای مجازی منتشر کرد اختصاص دارد.
 
سرمقاله این شماره با عنوان "چرا لارستان را مستثنی کرده‌اند؟" به تشریح تشکيل اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي لارستان در کنار حذف اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ایجاد چارت جديد سازماني و زير مجموعه قرار گرفتن حوزه راه و شهرسازي لارستان، تحت پوشش فارس و يا مديريت مستقل زیر نظر وزارت خانه پرداخته است.
 
مقالات "نوسانات نرخ ارز و چوب خلاص به مطبوعات!" از غلامرضا فروغی نیا, "مسیر تمدن به‌سوی آسان‌گیری است" از دکتر فردین علیخواه و "صَحر اُوِ پائیزی" از حمید بامدادی از مطالب خواندنی این شماره است.
 
در صفحه آخر و در باکس قاب اثری از مهدیه خلیل اللهی کار شده است. در ستون طنز روایتی با عنوان "مادر بزرگ و مشکل شنوایی..." از راشد انصاری انتشار یافته است.
 
عصر لارستان را از روزنامه فروشی های جنوب فارس بخواهید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: