تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان در لارستان افتتاح شد
21 شهريور 1397   10:17:15 |  شهرستانها > لارستان
8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان در لارستان افتتاح شد

طی آئین جداگانه ای با حضور استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، 8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان در شهرستان لارستان، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در چهارمین روز از هفته پاشکوه دولت، طی آئین های جداگانه ای با حضور اسماعیل تباداراستاندار فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان فارس، ظهرابی مشاور استاندار و مدیر کلروابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، جمشیدی مدیر کل دفتر فنی استانداری، لقمانی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان، باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و اقشار مختلف مردم، 8 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان در شهرستان لارستان مورد بهره برداری قرارگرفت.
 
این طرح ها شامل افتتاح 8.5 کیلومتر از باند دوم محور لارستان-جهرم حدفاصل دهکویه تا بریز با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان، بهره برداری از سالن ورزشی شهرداری لطیفی در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع با زیربنای یکهزار و 400 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان بود.
 
در این روز همچنین 3 پروژه شهرداری لطیفی شامل ایستگاه آتشنشانی، آسفالت معابر و موزائیک فرش پیاده روهای این شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
در ادامه استاندار فارس 2 طرح آموزشی مدرسه 9 کلاسه دخترانه ابن سینا در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و با زیربنای یک هزار متر مربع و با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان با مشارکت 50 درصدی بنیادنیک‌اندیشان هاشمی و اداره کل نوسازی استان فارس و دبستان 6 کلاسه نجف پناه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و 900 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان توسط نیک اندیش حاج رضا نجف پناه شامل کتابخانه، کارگاه کامپیوتر، سرایداری و غیره به بهره برداری رسید.
 
راه اندازی نیروگاه برق گازی شهرک صنعتی شهر لار با ظرفیت 7 مگاوات برق و اشتغالزایی برای 8 نفر با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد و 100 میلیون تومان دیگر پروژه ای بود که توسط تبادار استاندار فارس و دیگر مسئولین استان و شهرستانی شروع به کار کرد.
 
این طرح که برق قسمتی از صنایع مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شهر لار را تأمین خواهد کرد، توسط سیدعلی شریفی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با استفاده از تسهیلات 2میلیارد و 500 میلیون تومانی دولتی احداث شده است. واحد تولیدی بتن آماده نظری واقع در کیلومتر 8 جاده لار-بستک با ظرفیت اسمی تولید 130 هزار تن در سال نیز توسط استاندار فارس افتتاح شد.
 
این طرح درزمینی به مساحت 17 هزار مترمربع با زیربنای 700 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط بخش خصوصی، محمدعارف نظری ساخته شده و برای 50 نفربه طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.
 
در این روز همچنین باند دوم محور گراش-اوز به طول 14.5 کیلومتر با اعتبار16 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
استاندار فارس در پایان سفرش به منطقه لارستان، اقامتگاه بومگردی نریمان در خانه قدیمی بهروزیان شهر اوز با 20 اتاق همراه با کافی شاپ، کافه کتاب، کافه سینما، کافه کودک و کافه صنایع دستی، که توسط بخش خصوصی(خانم لیلا عزیزیان) و بااعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به منظور جذب گردشگر، تجهیز و مرمت شده است را، افتتاح نمود.
 
پیش از نیز استاندار فارس با حضور در گلزار مطهر شهدا، قبور شهیدان والا مقام را گلباران و عطرافشانی کرد و از مرقد مطهر و منور حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری هم زیارت نمود.
 
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: