تنظیمات
قلم چاپ اندازه فونت
Print چاپ مطلب
راه روستایی گردنه خنو در روستای بلغان بخش جویم با حضور فرماندار ویژه لارستان افتتاح شد
21 شهريور 1397   10:21:58 |  شهرستانها > لارستان
راه روستایی گردنه خنو در روستای بلغان بخش جویم با حضور فرماندار ویژه لارستان افتتاح شد

در ششمین روز از هفته دولت؛ راه روستایی گردنه خنو در روستای بلغان از بخش جویم با حضور فرماندار ویژه لارستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته دولت و با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، داود شفیعی بخشدار جویم،  قهرمانی رئیس راه و شهرسازی جویم، اعضا شورای اسلامی، دهیار، تعدادی از مسؤلین ادارات شهرستان، بخش و قشرهای مختلف مردم، راه روستایی گردنه خنو در روستای بلغان بخش جویم افتتاح شد.
 
در آیین افتتاح این طرح، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه تا به امروز سعی شده است که در زمینه توسعه راه در شهرستان لارستان، اقدامات چشمگیری انجام شود، افزود: با توجه به جایگاهی که حوزه راه در توسعه جوامع بر عهده دارد، معتقدیم توسعه این بخش می‌تواند به رشد سایر بخش‌ها منجر شود، به همین خاطر از راه به‌عنوان زیرساختی مهم برای توسعه همه‌جانبه جوامع یاد می‌شود.
 
رئیس راه و شهرسازی جویم نیز در این مراسم اظهار داشت: راه روستایی گردنه خنو به منظور بهسازی مسیر روستای بلغان به سمت شهر اوز از اهمیت به سزایی برخوردار است.
 قهرمانی هزینه صرف شده برای این پروژه را 12 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این جاده به طول 1.7 کیلومتر و عرض آن 13 مترمی باشد.
 
وی ادامه داد: حجم خاکبرداری این گردنه 42 هزار متر مکعب و حجم خاکریزی و زیرسازی آن نیز 33 هزار متر مکعب بوده است.
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به عصرنامه لارستان :: صفحه نخست می باشد.

آدرس: